Kopirano!

BAŠ SMO PROZIRNI

ISPEGLALI SMO NOVU ZABA VISA KARTICU

2021-Zaba-kartice-kampanja-Web-1920x1080-1

Zaba se zaželjela novog dizajna Visa kartice, a mi razveselili prilici da vrijednosti načina poslovanja klijenta pretočimo u proizvod koji će na dnevnoj bazi koristiti milijun ljudi.

Cilj osmišljavanja novog dizajna bio je napraviti karticu koja će Zabu predstaviti kao modernu, inovativnu, jednostavnu, digitalnu i trasparentnu banku — banku budućnosti. Da se odvojimo od konkurenata i budemo inovativni, odlučili smo se za malo drugačiji pristup. Tako je plavo-bijeli gradijent kao najprepoznatljiviji element vizualnog identiteta banke ispikseliziran da se jednostavno ilustrira ideja “digitalnog”, a bijela je boja iz tonskog prijelaza izbačena kako bi se dobila djelomično prozirna kartica koji komunicira transparentnost poslovanja.

Sama vrsta kartice poslužila nam je i za headline “Nov pogled na plaćanje” (visus je lat. za pogled) pa tako, osim što doslovno može vidjeti kroz nju, korisnik ove najprihvaćenije kartice na svijetu može kupovati njom gdje god poželi. 

Najnovije

All eyez on Indirekt

BRANDIRALI SMO JUBILARNI INDIREKT

Osim što za svoje jubilarno 10. izdanje ima super lineup, naš indie festival Indirekt koji je posvećen otkrivanju budućih glazbenih zvijezda ima i super novi vizualni identitet i slogan. Bacite oko na Indirektovo oko koje je stalno u potrazi za novim talentima i vidimo se ovaj vikend u Umagu!

[čitaj više]

Kad pročitate vijest, bit će vam jasno:

NOVA BONBON KAMPANJA JE BONBON!

Nakon puno istraživanja i uspoređivanja, zaključili smo kako je najbolje napraviti nastavak uspješne bonbon kampanje „Ljudski je uspoređivati“ i podsjetiti se kako izgleda svakodnevica smart shoppera, target grupe bonbona, uz njihovu nevjerojatnu moć percepcije, racionalnog promišljanja i prirodne znatiželje.

[čitaj više]
back to news page