Kopirano!

BAŠ SMO PROZIRNI

ISPEGLALI SMO NOVU ZABA VISA KARTICU

2021-Zaba-kartice-kampanja-Web-1920x1080-1

Zaba se zaželjela novog dizajna Visa kartice, a mi razveselili prilici da vrijednosti načina poslovanja klijenta pretočimo u proizvod koji će na dnevnoj bazi koristiti milijun ljudi.

Cilj osmišljavanja novog dizajna bio je napraviti karticu koja će Zabu predstaviti kao modernu, inovativnu, jednostavnu, digitalnu i trasparentnu banku — banku budućnosti. Da se odvojimo od konkurenata i budemo inovativni, odlučili smo se za malo drugačiji pristup. Tako je plavo-bijeli gradijent kao najprepoznatljiviji element vizualnog identiteta banke ispikseliziran da se jednostavno ilustrira ideja “digitalnog”, a bijela je boja iz tonskog prijelaza izbačena kako bi se dobila djelomično prozirna kartica koji komunicira transparentnost poslovanja.

Sama vrsta kartice poslužila nam je i za headline “Nov pogled na plaćanje” (visus je lat. za pogled) pa tako, osim što doslovno može vidjeti kroz nju, korisnik ove najprihvaćenije kartice na svijetu može kupovati njom gdje god poželi. 

Najnovije

AFTER

ZAGREB DESIGN WEEK

Nakon svakog dobrog partyja je after, a nakon svakog dobrog projekta – nagrade. Tako je Zagreb Design Week, u kategoriji grafičkog dizajna, vizualnom identitetu aftera dodijelio nagradu. Dok mi planiramo proslavu, podsjetite se kako smo došli od briefa do aftera.

[čitaj više]

POLUOTOK

PR-STOHVAT NOSTALGIJE

Poluotok i njegov gastronostalgični vizualni identitet zaslužili su PR hraneći gladne dizajnere na Design Weeku, a Vizkultura je osigurala da, osim Hrvatskom, Poluotok gostuje i po portalima. Članak pročitajte tu, a sve o projektu tu.

[čitaj više]
back to news page