Ako ne računamo buđenja jutro nakon slavlja, ove Dane komunikacija bili smo prilično učinkoviti — osvojili smo jedan Mixx i četiri Effieja među kojima i Grand Prix! Penjali smo se na binu jednom za Wiener da skupimo srebrni Effie za Financijske i osiguravajuće usluge i četiri puta za Nije u redu u uredu — da skupimo Mixx za najbolju Cross-Media Integration digitalnu kampanju, srebrni Effie za Pozitivne promjene, zlatni Effie za Engaged community i, najsjajniji od svih, mat crni Effie za Grand Prix. Bravo za Wiener, bravo za CESI, a bravo i za nas!
Najnovije
BACI OKO
NOVI SPOT ZA JGL
Suhe i nadražene oči trebaju olakšanje koje donose nove Vizol S Hydro Lipid Balance kapi, a kapima je pak, trebao TVC koji će to olakšanje ljudima - predočiti. Novi spot dio je platforme “Vjerujte svojim očima” koju smo osmislili za JGL.
[čitaj više]RAME ZA SHVAĆANJE
RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.
[čitaj više]