Ako ne računamo buđenja jutro nakon slavlja, ove Dane komunikacija bili smo prilično učinkoviti — osvojili smo jedan Mixx i četiri Effieja među kojima i Grand Prix! Penjali smo se na binu jednom za Wiener da skupimo srebrni Effie za Financijske i osiguravajuće usluge i četiri puta za Nije u redu u uredu — da skupimo Mixx za najbolju Cross-Media Integration digitalnu kampanju, srebrni Effie za Pozitivne promjene, zlatni Effie za Engaged community i, najsjajniji od svih, mat crni Effie za Grand Prix. Bravo za Wiener, bravo za CESI, a bravo i za nas!
Najnovije
DI SU PARE?
SIMPA KAMPANJA ZA HRVATSKI TELEKOM
More money, more problems? Ne ako se pita korisnike opcija na bonove, koji sve što žele je surfati bez neočekivanih troškova. Zato je Hrvatski Telekom osmislio eSimpu — jedinu 100% digitalnu opciju s kojom bonaši surfaju bez situacija u kojima im se skida novac s računa. Kako smo kapitalizirali na toj informaciji pri izradi kreativnog rješenja za novu HT kampanju, saznaj u nastavku.
[čitaj više]Señor presenta
ČETVORKA ZA PETICU
U zadnjih nekoliko mjeseci pridružila su nam se četiri nova lica u sva tri odjela — Monika Vodopija osnažila je dizajn odjel, Mario Štrok osvježio copy sobu, a Anja Mihaljević i Nika Novak pojačale account redove. Našim friškim señoritama i señoru želimo toplu dobrodošlicu i hladnu piña coladu!
[čitaj više]