Poluotok i njegov gastronostalgični vizualni identitet zaslužili su PR hraneći gladne dizajnere na Design Weeku, a Vizkultura je osigurala da, osim Hrvatskom, Poluotok gostuje i po portalima. Članak pročitajte tu, a sve o projektu tu.
Najnovije
NIJE OGLAS, VEĆ OGLASNIK
NAPRAVILI SMO NOVI BRANDING
Mi smo napravili branding za novi oglasnik na hrvatskom i regionalnom tržištu, a vi pročitajte kejs. Može? Vrijedi? OK? Važi? Dogovoreno?
[čitaj više]STRAŠNA KAMPANJA
SEÑOR ZA ZAŠTITU DIVLJIH ŽIVOTINJA!
Trovanje divljih životinja već je desetljećima nekontroliran problem u Hrvatskoj. Zbog nezakonitog i kažnjivog otrova nanosi se šteta domaćoj bioraznolikosti, stradavaju zavičajne vrste, narušava se prirodna ravnoteža te onečišćuje čista voda i plodno tlo. Zato je udruga Biom, u sklopu europskog projekta BalkanDetox LIFE odlučila osvijestiti širu javnost o važnosti suzbijanja trovanja. Kako smo pristupili tom zadatku, pogledaj u novom kejsu.
[čitaj više]