Kopirano!

0_cover_photo

Klijent

Poluotok

Brand

Poluotok

Datum

Srpanj 2021.

Kategorija

Turizam i slobodno vrijeme

POLUOTOK

Zagreb Design Week: Branding finalist

Sjećaš li se ljeta iz djetinjstva kad se jurilo iz kuće do kamiona sa sladoledom, kad nije bilo dozvoljeno plivati iza bova jer bi te inače morski psi odmah gricnuli i kad bismo jedva dočekali popodnevni maestral da se možemo opet i opet zaletavati u velike valove?

MORE VELIKIH RIBA

Gastro ponuda fine-dininga i street fooda u Istri danas obiluje kvalitetnim lokalima. Mogli bismo reći da je najveća koncentracija vrhunskih istarskih restorana u sjeverozapadnoj Istri, taman na području gdje svoj put kreće probijati food truck našeg klijenta. Uz nas se svojim već utabanim stazama voze brojni drugi street food objekti koji su, uz kulinarske, savladali vještine brandiranja i rade to svjetski, baš kao neki strani burger-velikani. Blago nama! Zato smo, da se istaknemo u moru velikih igrača, odlučili napraviti suprotno — lokalno!

Kako su ovaj brand pokrenuli izvorni Istrijani iz Umaga koji su tajne dobre istarske kuhinje učili od svojih baka i djedova, identitet je trebao jasno odraziti podrijetlo i kulturu Istre, ali i ispuniti vječnu želju turista o doživljavanju mjesta očima lokalaca.

STREET FOOD S PRSTOHVATOM NOSTALGIJE 

Nije nešto puhalo na dan briefiranja, ali nas je svejedno zapljusnuo val nostalgije za nekim prošlim ljetima na moru. Vratili smo se u vremena kad su djeca bezbrižno puhala balone i vrtila se na vrtuljku, hrana imala puniji okus, tempo bio sporiji, a retro kamiončići često jedrili ulicama.

Ovaj će mobilni projekt putovati po food festivalima, ali ima i velike planove za razvoj: restoran, merch shop, festival, craftica… you name it! Nazvali smo ga Poluotok, kako Istrijani zovu svoj kraj, i pridružili mu slogan Fast food, slow mood. Bez obzira gdje ga doživiš Poluotok će biti mjesto gdje ćeš uz kvalitetnu lokalnu spizu i piće te ležerna popratna zbivanja moći usporiti svoj dan i okusiti osjećaj dobrog starog ljeta u Istri.

S dozom nostalgije u vizualnom izričaju osvrćemo se na simbole ljeta zbog kojih toliko uživamo u njemu, a kojima je zajednički nazivnik upravo slow mood. Korištenje kontrasta u sloganu (fast-slow) te u imenu branda (kontinent-otok) prenijeli smo i na druge materijale na kojima ljetne asocijacije također navodimo u kontrastnim parovima. Baci oko na raznoliku primjenu brandinga koja će te izuti iz japanki i vidimo se na umaškoj obali.

Dobri brandinzi su vajka, vajka u modi. - Elio Pisak

Credits

Señor

Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor | Irena Golubiček ~ Specijalistica za branding | Jurica Ćorluka ~ Head of creative | Lucija Drača ~ Junior copywriterica | Damir Mazinjanin ~ Art direktor, ilustrator

Poluotok

Vedran Kaligarić ~ Poluvlasnik

0_cover_photo
Nakon detaljnog briefa sa Señorovcima, nestrpljivo sam čekao kreativna rješenja. Već sam pogled na smjer razvukao mi je osmijeh na lice, a kad sam vidio Elija Piska, znao sam da je to to!

Vedran Kaligarić - Poluvlasnik, Poluotok

0_cover_photo
Da ostanem u duhu Poluotoka: malo teksta, puno guštanja.

Lucija Drača - Junior copywriterica, Señor