Kopirano!

NIJE U REDU U UREDU

STOP RODNOJ NERAVNOPRAVNOSTI NA RADNOM MJESTU

ravnopravnost_señor_news_header

Iako ste izjave poput Više brinu o izgledu, a manje o poslu ili Nek se posvete obitelji umjesto karijeri puno puta čuli uživo, vjerojatno ste ih u protekla dva tjedna prvi put vidjeli na billboardima. Na koga ste prvo pomislili kad ste ih pročitali?

U ovim se izjavama nigdje ne navodi rod, no velika većina ljudi prvo pomisli na žene. Upravo je ovo bila ideja iza naše kampanje Nije u redu u uredu pokrenute u suradnji s udrugom CESI s ciljem iskorijenjivanja duboko ukorijenjenih rodnih predrasuda jer neravnopravnost nije u redu nigdje, pa ni na radnom mjestu.

Osvještavanje postojanja problema samo je dio rješenja, ali potrebni su i konkretniji koraci. Iz udruge CESI predlažu promijeniti aktualni Zakon o radu koji trudnice i osobe na rodiljnom dopustu trenutno od otkaza štiti samo 15 dana - na minimalno godinu dana nakon prestanka ovih uvjeta. Podržite ovaj prijedlog svojim potpisom na nijeuredu.com i budite dio promjene ili se kampanji pridružite dijeljenjem kartica, mijenjanjem profilki i ostalim aktivizmom na društvenim mrežama #sharingiscaring

Akciji su se već pridružile i brojne organizacije te ambasadori i ambasadorice — utjecajni pojedinci i pojedinke iz poslovnog svijeta koji su s CESI podijelili svoja iskustva i primjere dobre prakse promicanja rodne ravnopravnosti na svom radnom mjestu. Ako i vi želite podijeliti iskustvo s nama, javite nam se na nijeuredu@senor.hr.

Zbog rodnih predrasuda žene redovito rade slabije plaćene poslove na kojima teže mogu napredovati. U prosjeku imaju 13 % manju plaću od muškaraca te 22 % manju mirovinu. Ulaze u nadzorne odbore čak 12 godina kasnije od muškaraca, a kad im to i pođe za rukom, tamo su usamljene: čak tri muškarca na jednu ženu. Uz sve to, svaku treću ženu se pri zapošljavanju pita o planovima za djecu, što je zakonom zabranjeno. Primjeri diskriminacije ovdje ne staju, ali im zajedno možemo stati na kraj.

Projekt "Radnica - rodna ravnopravnost u svijetu rada" je podržan s 130 491 eura financijske podrške Islanda, Lihtenštajna i Norveške u okviru EGP grantova.

Ako si u medijima i želiš podržati akciju, materijale možeš pronaći tu ili nam se javi.

Najnovije

NOVA PLATFORMA ZA MLADE

TEBE SE PITA

S Iskonom već godinama dominiramo telekom kategorijom, na proljeće smo realizirali svoju prvu bonbon kampanju, a evo nas i s prvom kampanjom za Hrvatski Telekom i to za najzahtjevniju publiku: genZ-jevce. Kad je riječ o tehnologiji, povezivanju i komunikaciji, pita se HT. Za sve što je važno juniorima najbolje pitati njih, a kad je riječ o lansiranju nove komunikacijske platforme - pita se Señor. Kako je ova međugeneracijska suradnja startala pogledajte u nastavku.

[čitaj više]

NOVI KAKTUS NA POLICI

GUBITNICI = DOBITNICI

Svijet možda voli pobjednike, ali izgleda da su žiriju Kaktusa draži Gubitnici! Kaktus festival, najveći srpski festival oglašavanja, proglasio je našu online kampanju za WWF Adria Najboljom digitalnom integriranom kampanjom u Srbiji.

[čitaj više]
back to news page