Iako ste izjave poput Više brinu o izgledu, a manje o poslu ili Nek se posvete obitelji umjesto karijeri puno puta čuli uživo, vjerojatno ste ih u protekla dva tjedna prvi put vidjeli na billboardima. Na koga ste prvo pomislili kad ste ih pročitali?
U ovim se izjavama nigdje ne navodi rod, no velika većina ljudi prvo pomisli na žene. Upravo je ovo bila ideja iza naše kampanje Nije u redu u uredu pokrenute u suradnji s udrugom CESI s ciljem iskorijenjivanja duboko ukorijenjenih rodnih predrasuda jer neravnopravnost nije u redu nigdje, pa ni na radnom mjestu.
Osvještavanje postojanja problema samo je dio rješenja, ali potrebni su i konkretniji koraci. Iz udruge CESI predlažu promijeniti aktualni Zakon o radu koji trudnice i osobe na rodiljnom dopustu trenutno od otkaza štiti samo 15 dana - na minimalno godinu dana nakon prestanka ovih uvjeta. Podržite ovaj prijedlog svojim potpisom na nijeuredu.com i budite dio promjene ili se kampanji pridružite dijeljenjem kartica, mijenjanjem profilki i ostalim aktivizmom na društvenim mrežama #sharingiscaring
Akciji su se već pridružile i brojne organizacije te ambasadori i ambasadorice — utjecajni pojedinci i pojedinke iz poslovnog svijeta koji su s CESI podijelili svoja iskustva i primjere dobre prakse promicanja rodne ravnopravnosti na svom radnom mjestu. Ako i vi želite podijeliti iskustvo s nama, javite nam se na nijeuredu@senor.hr.
Zbog rodnih predrasuda žene redovito rade slabije plaćene poslove na kojima teže mogu napredovati. U prosjeku imaju 13 % manju plaću od muškaraca te 22 % manju mirovinu. Ulaze u nadzorne odbore čak 12 godina kasnije od muškaraca, a kad im to i pođe za rukom, tamo su usamljene: čak tri muškarca na jednu ženu. Uz sve to, svaku treću ženu se pri zapošljavanju pita o planovima za djecu, što je zakonom zabranjeno. Primjeri diskriminacije ovdje ne staju, ali im zajedno možemo stati na kraj.
Projekt "Radnica - rodna ravnopravnost u svijetu rada" je podržan s 130 491 eura financijske podrške Islanda, Lihtenštajna i Norveške u okviru EGP grantova.
Ako si u medijima i želiš podržati akciju, materijale možeš pronaći tu ili nam se javi.
Najnovije
DI SU PARE?
SIMPA KAMPANJA ZA HRVATSKI TELEKOM
More money, more problems? Ne ako se pita korisnike opcija na bonove, koji sve što žele je surfati bez neočekivanih troškova. Zato je Hrvatski Telekom osmislio eSimpu — jedinu 100% digitalnu opciju s kojom bonaši surfaju bez situacija u kojima im se skida novac s računa. Kako smo kapitalizirali na toj informaciji pri izradi kreativnog rješenja za novu HT kampanju, saznaj u nastavku.
[čitaj više]Señor presenta
ČETVORKA ZA PETICU
U zadnjih nekoliko mjeseci pridružila su nam se četiri nova lica u sva tri odjela — Monika Vodopija osnažila je dizajn odjel, Mario Štrok osvježio copy sobu, a Anja Mihaljević i Nika Novak pojačale account redove. Našim friškim señoritama i señoru želimo toplu dobrodošlicu i hladnu piña coladu!
[čitaj više]