Luka Pervan novo je lice u Señoru! Prelaskom iz agencije McCann Zagreb na poziciju kreativnog direktora, dobili smo još jednog vrsnog i iskusnog kreativca u svojim redovima. Señor i Luka se poznaju od 2014. godine kada su zajedno osmislili i pokrenuli Sloganini, najveću bazu domaćih slogana.
Sa svojih 9 godina staža, osim nagradama, može se pohvaliti radovima na najvećim hrvatskim i stranim brandovima – od Hrvatskog Telekoma, bonbona, Cedevite i Diners Cluba pa sve do HBO-a i Amnesty Internationala.
Nikada nije živio u Splitu iako tako zvuči i sluša hip-hop iako tako ne izgleda. Diplomirao je ekonomiju. Voli tišinu i dobro podnosi gluten.
Najnovije
RAME ZA SHVAĆANJE
RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.
[čitaj više]GRICNI NOVI KEJS
SMOKI #MENISAVRŠENO
Kako smo zagrizli u izazov stvaranja nove platforme, slogana i komunikacije za jedan od najvoljenijih brendova u regiji i zašto su najbolje stvari u životu malo nesavršene - bacite klik ili scroll i saznajte u novom kejsu, idealno s prstima masnim od Smokija.
[čitaj više]