Kopirano!

sloganini-header

Klijent

Señor

Brand

Sloganini

Datum

Prosinac 2014.

Kategorija

Društvene akcije

SLOGANINI

Ideja X 2015

Smislio si fenomenalan slogan, ali imaš onaj tinjajući osjećaj da si ga možda već negdje čuo. Ne možeš se sjetiti branda, godine, ni agencije koja ga je smislila, ali nešto te kopka. I što sad? Svaki kreativac ima noćnu moru u kojoj pritišće gumb „Publish” i ponosno objavljuje svoj neviđeno originalan uradak, da bi samo par sati kasnije saznao da nije ni neviđen ni originalan.

PUNO PIŠEMO, ALI SLABO PAMTIMO

Kampanje dolaze i prolaze, ali slogani su, uz logotip, dio branda koji se najviše pamti. I dok povremena prepucavanja u medijima oko slogana plijene pažnju javnosti, sami kreativci do sada nisu razvili pouzdan način provjere autorstva. Do sada se pretraživanje slogana svodilo na bjesomučno googlanje i uzaludno raspitivanje po agenciji, uzdajući se u nepouzdano pamćenje starijih kolega. Tako se s vremenom iskristalizirala potreba za objedinjenom javnom bazom slogana, dostupna i pristupačna svim zainteresiranim stranama.

„Časni sude, za postojanje tog slogana sam saznao iz medija.” - copywriter na optuženičkoj klupi

A GIFT THAT KEEPS ON GIVING

Kao i svake godine, početkom zime 2014. krenulo je jubilarno mozganje o božićnim poklonima. Señor se, poslovično, htio odmaknuti od tradicionalnih crowd-pleasera i pokloniti advertising industriji dugoročan i koristan poklon.

Tako je nastao Sloganini, baza koja na jednom mjestu prikuplja sve domaće slogane s ciljem pregleda domaće oglašivačke produkcije, zaštite autorstva i željom da u javnom prostoru komuniciramo kreativnije i kvalitetnije. Sloganini čini život laganini copywriterima u potrazi za inspiracijom i provjerom smišljenog, agencijama u industrijskoj špijunaži, klijentima koji žele znati više i puku koji uživa u lingvističkim (ne)spretnostima. 

Baza je dobra samo onoliko koliko je ažuran njen sadržaj i zato ne zaboravite: posjetite Sloganini i unesite vaš slogan, laganini.

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Luka Pervan ~ Kreativni direktor, copywriter | Luka Goreta ~ Copywriter | Dominik Čmarkušić ~ Dizajner | Miro Čavar ~ UX/UI dizajner | Ladislav Župančić ~ Fullstack developer | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica

sloganini-header
Obećali smo si da nećemo slati glupe čestitke s borovima i pahuljicama. Blagdani su isprika da nađemo vremena i napravimo projekt koji će biti koristan… i zabavan! Tako je prošle godine nastao Brand New Year, a ove Sloganini.

Vanja Blumenšajn - Vrlo kreativni direktor

sloganini-header
Sloganini je Vivino za slogane, samo bez skeniranja. I bez mamurluka. I bez vina. OK, you get the point.

Luka Pervan - Kreativni direktor