Luka Pervan novo je lice u Señoru! Prelaskom iz agencije McCann Zagreb na poziciju kreativnog direktora, dobili smo još jednog vrsnog i iskusnog kreativca u svojim redovima. Señor i Luka se poznaju od 2014. godine kada su zajedno osmislili i pokrenuli Sloganini, najveću bazu domaćih slogana.
Sa svojih 9 godina staža, osim nagradama, može se pohvaliti radovima na najvećim hrvatskim i stranim brandovima – od Hrvatskog Telekoma, bonbona, Cedevite i Diners Cluba pa sve do HBO-a i Amnesty Internationala.
Nikada nije živio u Splitu iako tako zvuči i sluša hip-hop iako tako ne izgleda. Diplomirao je ekonomiju. Voli tišinu i dobro podnosi gluten.
SEÑOR ZA ZAŠTITU DIVLJIH ŽIVOTINJA!
Trovanje divljih životinja već je desetljećima nekontroliran problem u Hrvatskoj. Zbog nezakonitog i kažnjivog otrova nanosi se šteta domaćoj bioraznolikosti, stradavaju zavičajne vrste, narušava se prirodna ravnoteža te onečišćuje čista voda i plodno tlo. Zato je udruga Biom, u sklopu europskog projekta BalkanDetox LIFE odlučila osvijestiti širu javnost o važnosti suzbijanja trovanja. Kako smo pristupili tom zadatku, pogledaj u novom kejsu.
[čitaj više]JURE PONOVNO ŽIRIRA IDEJUX
U sklopu festivala Dani komunikacija, naš Head of creative Jurica Ćorluka ocjenjivat će najbolje ideje u domaćem oglašavanju na IdejiX. Ove godine, žirirat će radove u kategorijama Best on Market i Best of Positive Change. Sretno svim natjecateljima!