Kopirano!

DVA S BRADOM, DVA BEZ BRADE

U Señoru 4 nova lica

Svakoga dana u svakom pogledu sve više napredujemo, pa tako i brojčano. Naime, zaposlili smo četiri nove osobe u tri stara odjela! 

Ana Ključević je naša nova account managerica s višegodišnjim iskustvom u IT i digitalnim agencijama. Navodno je u posljednjih 12 mjeseci čak dva puta bila u Južnoj Americi (sumnjivo), voli TikTok, torbice španjolskih modnih brendova i kompleksne, elaborirane doručke. U ovo zadnje se nismo uvjerili, ali živi bili pa vidjeli!

Señorov novi account executive sa sedmogodišnjim iskustvom u agencijskom radu je Petra Brandt Barišić. Kaže da već dvije godine usavršava vještine strpljenja, upornosti, organizacije i čitanja misli uz svojih dvoje klinaca koji joj neumorno pomažu u tome. Voli Disney i Prijatelje (valjda samo seriju jer svoje prijatelje nije spominjala).

Svaki ozbiljni dizajn odjel treba barem dva Tomislava, tako da nismo imali izbora nego zaposliti još jednoga. Šestak nam dolazi nakon višegodišnjeg agencijskog iskustva tijekom kojeg je od pozicije junior designera dogurao do art directora. U slobodno vrijeme se bavi ilustracijom, radom u Varaždinskoj udruzi digitalnih umjetnosti i kuhanjem. Kao i kod Ane, nadamo se da njegovo kuhanje neće ostati samo mrtvo slovo na digitalnom ekranu.

Šimun (za prijatelje Šime, za neprijatelje Šitum) se pridružuje copy odjelu iz svijeta filma, u kojem još uvijek ponekad obitava dok nije junior copywriter u Señoru. Za sebe govori da je dinarski čovjek koji prezire fizički rad i masovna okupljanja. Sada znamo tko je kandidat broj jedan za utovar i istovar stvari za naš party Intimno Ruženje.

Najnovije

All eyez on Indirekt

BRANDIRALI SMO JUBILARNI INDIREKT

Osim što za svoje jubilarno 10. izdanje ima super lineup, naš indie festival Indirekt koji je posvećen otkrivanju budućih glazbenih zvijezda ima i super novi vizualni identitet i slogan. Bacite oko na Indirektovo oko koje je stalno u potrazi za novim talentima i vidimo se ovaj vikend u Umagu!

[čitaj više]

Kad pročitate vijest, bit će vam jasno:

NOVA BONBON KAMPANJA JE BONBON!

Nakon puno istraživanja i uspoređivanja, zaključili smo kako je najbolje napraviti nastavak uspješne bonbon kampanje „Ljudski je uspoređivati“ i podsjetiti se kako izgleda svakodnevica smart shoppera, target grupe bonbona, uz njihovu nevjerojatnu moć percepcije, racionalnog promišljanja i prirodne znatiželje.

[čitaj više]
back to news page