Kopirano!

DVA S BRADOM, DVA BEZ BRADE

U Señoru 4 nova lica

Svakoga dana u svakom pogledu sve više napredujemo, pa tako i brojčano. Naime, zaposlili smo četiri nove osobe u tri stara odjela! 

Ana Ključević je naša nova account managerica s višegodišnjim iskustvom u IT i digitalnim agencijama. Navodno je u posljednjih 12 mjeseci čak dva puta bila u Južnoj Americi (sumnjivo), voli TikTok, torbice španjolskih modnih brendova i kompleksne, elaborirane doručke. U ovo zadnje se nismo uvjerili, ali živi bili pa vidjeli!

Señorov novi account executive sa sedmogodišnjim iskustvom u agencijskom radu je Petra Brandt Barišić. Kaže da već dvije godine usavršava vještine strpljenja, upornosti, organizacije i čitanja misli uz svojih dvoje klinaca koji joj neumorno pomažu u tome. Voli Disney i Prijatelje (valjda samo seriju jer svoje prijatelje nije spominjala).

Svaki ozbiljni dizajn odjel treba barem dva Tomislava, tako da nismo imali izbora nego zaposliti još jednoga. Šestak nam dolazi nakon višegodišnjeg agencijskog iskustva tijekom kojeg je od pozicije junior designera dogurao do art directora. U slobodno vrijeme se bavi ilustracijom, radom u Varaždinskoj udruzi digitalnih umjetnosti i kuhanjem. Kao i kod Ane, nadamo se da njegovo kuhanje neće ostati samo mrtvo slovo na digitalnom ekranu.

Šimun (za prijatelje Šime, za neprijatelje Šitum) se pridružuje copy odjelu iz svijeta filma, u kojem još uvijek ponekad obitava dok nije junior copywriter u Señoru. Za sebe govori da je dinarski čovjek koji prezire fizički rad i masovna okupljanja. Sada znamo tko je kandidat broj jedan za utovar i istovar stvari za naš party Intimno Ruženje.

Najnovije

STRAŠNA KAMPANJA

SEÑOR ZA ZAŠTITU DIVLJIH ŽIVOTINJA!

Trovanje divljih životinja već je desetljećima nekontroliran problem u Hrvatskoj. Zbog nezakonitog i kažnjivog otrova nanosi se šteta domaćoj bioraznolikosti, stradavaju zavičajne vrste, narušava se prirodna ravnoteža te onečišćuje čista voda i plodno tlo. Zato je udruga Biom, u sklopu europskog projekta BalkanDetox LIFE odlučila osvijestiti širu javnost o važnosti suzbijanja trovanja. Kako smo pristupili tom zadatku, pogledaj u novom kejsu.

[čitaj više]

NAGRADNA JURESDIKCIJA

JURE PONOVNO ŽIRIRA IDEJUX

U sklopu festivala Dani komunikacija, naš Head of creative Jurica Ćorluka ocjenjivat će najbolje ideje u domaćem oglašavanju na IdejiX. Ove godine, žirirat će radove u kategorijama Best on Market i Best of Positive Change. Sretno svim natjecateljima!

[čitaj više]
back to news page