Na nedavno održanoj dodjeli nagrada Outward nagrađeni su najbolji oglasi velikog formata u posljednje dvije godine, a mi smo apsolutni pobjednici natjecanja s najboljim projektima u čak polovici kategorija. Billboard za Hrabri telefon koji je upozoravao na problem neprijavljivanja zlostavljanja proglašen je najboljim billboardom, a isti rad je dobio nagradu i za najbolji billboard po glasovima publike. Višestruko nagrađivana kampanja Reci to glasno, nakon Grand prixa na Mixx-u i zlata na IdejiX osvojila je i nagradu za najbolju iskoristivost medija.
Vanjsko oglašavanje je medij kojeg je nemoguće izbjeći pa se trudimo da ono što radimo za njega ne bude spam nego pametno i kreativno. Kampanjom Reci to glasno već smo pokazali moć vanjskog oglašavanja i zato nas vesele nagrade na Outwardu.
Najnovije
BACI OKO
NOVI SPOT ZA JGL
Suhe i nadražene oči trebaju olakšanje koje donose nove Vizol S Hydro Lipid Balance kapi, a kapima je pak, trebao TVC koji će to olakšanje ljudima - predočiti. Novi spot dio je platforme “Vjerujte svojim očima” koju smo osmislili za JGL.
[čitaj više]RAME ZA SHVAĆANJE
RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.
[čitaj više]