Svi koji se bave dizajnom, oglašavanjem i djelatnostima na kreativnoj sceni susreću se s osvrtom naručitelja. Ponekad se čini da klijent i kreativac ne govore istim jezikom. Može li rezultat biti uspješan bez njihovog (spo)razumijevanja? Kako očekivati da finalni proizvod bude zadovoljavajući za sve, ako oni koji ga kreiraju nemaju dobru povratnu informaciju?
Zato smo se odlučili pokrenuti Umjetnost feedbacka, projekt u kojem pozivamo sve zainteresirane (bez obzira da li su dizajneri, arhitekti, copywriteri, freelanceri ili agencijski ljudi ili bilo što drugo u kreativnoj industriji) da na web sajtu projekta umjetnostfeedbacka.com unesu neki od feedbacka koji su u svojoj karijeri primili.
U sklopu događanja na Design districtu pripremit ćemo AV instalaciju u kojoj ćemo pokušati interpretacijom primljenih feedbacka udahnuti život pisanom tekstu, naglasiti višeznačnost i podložnost interpretaciji te ilustrirati kompleksnost odnosa naručitelj - kreativac.
Za to trebamo i tvoju pomoć: na umjetnostfeedbacka.com do 20.5. unesite neke od zanimljivih feedbacka koje ste primili i budite dio odgonetke najvećeg misterija kreativne industrije. Anonimnost zajamčena!
Najnovije
BACI OKO
NOVI SPOT ZA JGL
Suhe i nadražene oči trebaju olakšanje koje donose nove Vizol S Hydro Lipid Balance kapi, a kapima je pak, trebao TVC koji će to olakšanje ljudima - predočiti. Novi spot dio je platforme “Vjerujte svojim očima” koju smo osmislili za JGL.
[čitaj više]RAME ZA SHVAĆANJE
RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.
[čitaj više]