Kopirano!

senor-branding-and-more-header

Klijent

Señor

Brand

Señor

Datum

Prosinac 2013.

Kategorija

Korporativne komunikacije

BRANDING AND MORE

Behance 2014
Best Brand Awards 2015

U postolara najgore cipele – kaže poslovica. Ne bi mi bili mi, da nismo tvrdoglavo, kontra ustaljenog, odlučili promijeniti dosadnu praksu. 

LORD IS OUR SAVIOUR

Imena kreativnih agencija u svijetu padaju uglavnom u tri kategorije: 1. prema imenu osnivača kao npr. Leo Burnett, Saatchi&Saatchi… ali nam Kaligarić-Blumenšajn nije bogzna kako zvonilo, 2. prema opisu posla kojim se bave - Ideo, Communication laboratory… i 3. ona kreativna kao Mother, StrawberryFrog… koja su si uzela slobodu zvučati maštovito i naći značenje koje im daje željeni smisao. Tako je, usred gospodarske recesije i prilično depresivne situacije na agencijskom tržištu, rođen Señor – spasitelj koji će kreativnoj sceni vratiti dostojanstvo. Plus, zvuči sexy!

Razvoj idealnog logotipa testirao je naše prijateljstvo s ilustratorom.

CAMPAÑAS AND MORE

Señor je kreativni problem-solver. Pomaže tvrtkama i pojedincima u marketinškoj komunikaciji i brandingu. Bez obzira radi li se o komunikacijskoj platformi telekoma, rebrandingu proizvođača zdrave hrane ili neprofitnom projektu za spas dupina, volimo razmišljati i pronalaziti uvijek nova i pametna rješenja izvan okvira očekivanog. I zato: Señor. Campañas and more.

„Nek se firma zove kao ja.” - Tilda Swinton

ÑEGOVO VISOČANSTVO Ñ

Uvijek nam je važno da su rješenja dobro promišljena i vrhunski izvedena pa branding nije smio biti jednostavno trendy – kolorima je evocirao bezvremensku, zlatnu eru Mad Mena, a u kombinaciji s tipografijom tvorio prepoznatljiv sustav. Ipak, zvijezda brandinga je Ñ koji je dao lice agenciji i čiji je lepršavi pramen ~ najšarmantniji dio brandinga. Još samo mrvica witty humora i što drugo preostaje klijentima nego složiti se: Sí, Señor!

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Vedran Klemens ~ Art direktor, dizajner | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica

senor-branding-and-more-header
Najteži projekt ikad. Prvo je Iva glasala protiv Porna (Došli su iz Porno agencije), onda je, zbog potrošnosti, otpalo ime Godine (Radim u agenciji Godine). Od svih, najduže se zadržalo ime Señor. Sad mi se čini da nije moglo biti niti jedno drugo.

Vanja Blumenšajn - Vrlo kreativni direktor

senor-branding-and-more-header
Čim sam čuo da će se agencija zvati Señor znao sam da ga želim prikazati kao markantnog lika koji zrači autoritetom, kojem bi mirne duše prepustio da mi riješi svaki problem. A kako sam tada binge-watchao Mad Men, cijeli je identitet poprimio retro štih, kao hommage zlatnoj eri oglašavanja.

Vedran Klemens - Art direktor, dizajner

senor no hablo espanol