Kopirano!

catch-the-wave-header

Klijent

Atlantic Grupa

Brand

Atlantic Grupa

Datum

Travanj 2016.

Kategorija

Korporativne komunikacije

CATCH THE WAVE

Godišnja izvješća su sexy. Bar Señor misli da bi trebala biti. Sjetite se toga sljedeći put kad vam uvale debelu knjižurinu sa suhoparnim financijskim izvještajima i pregledom vlasničke strukture. Ima nešto jako kreativno izazovno, kada jedinstvenu viziju kompanije pokušate sažeti u nekoliko riječi naslova godišnjeg izvješća.

NA VALU USPJEŠNOG POSLOVANJA

Atlantic Grupa je multinacionalna prehrambena kompanija, vodeći FMCG proizvođač u SI Europi i europski lider u proizvodnji sportskih suplemenata iza kojeg je uspješna godina obilježena rastom, internacionalizacijom, širenjem horizonata i osvajanjem novih obala. Nastavak tog trenda strateški je cilj kompanije i u budućnosti. Ako u jednadžbu uključimo i slogan „Ocean prilika”, udareni su temelji briefa za novi korporativni overview. 

RAZMIŠLJAMO UNUTAR KUTIJE

Kad tvrtka dobro posluje i drugi žele zajahati taj val uspjeha. Jednostavnom intervencijom, „obično” godišnje izvješće, uz pomoć pleksi kutije, pretvorili smo u val i pozvali sve suradnike i investitore da ga uhvate i pridruže se kompaniji u avanturi osvajanja novih tržišta. Jedno sasvim obično izvješće uz mali twist dobilo je novu dimenziju i postalo interesantno i formom i porukom. Zaigrano i progresivno baš kao i Atlantic Grupa. Dobro je da smo ovaj put razmišljali unutar kutije.

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Vinko Čuljak ~ Art direktor, ilustrator | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Nina Trumbić ~ Account, Production manager

Atlantic Grupa

Gabrijela Kasapović ~ Direktorica Korporativnih komunikacija | Tina Miličić ~ Pripravnica u Korporativnim komunikacijama

Ovaj projekt ne bi bio tako dobar bez

Cerovski print boutique ~ Tisak | Prozirni namještaj ~ Plexi box | Tomislav Marić ~ Fotograf projekta | Adam Bukvić ~ Autor case videa

catch-the-wave-header
Ne očekujete da nešto doslovno može biti tako rafinirano i pogođeno; sva kompleksnost poslovanja u jednostavnom elementu koji prenosi suštinu brenda. Jedna od onih stvari koje jesu ili (najčešće) nisu, a kad jesu tad su najbolje.

Gabrijela Kasapović - Direktorica Korporativnih komunikacija, Atlantic Grupa

catch-the-wave-header
Ideja je nastala relativno brzo, ali dugo nismo mogli naći ok rješenje za kutiju. Mislio sam da ću prvi put u životu morati nazvati klijente i reći: sorry, ne možemo to izvesti. Kad smo našli izvođače skoro smo ih izgrlili.

Vanja Blumenšajn - Vrlo kreativni direktor