Kopirano!

iskon-i-bogati-placu-header

Klijent

Iskon

Brand

Iskon

Datum

Travanj 2016.

Kategorija

Telekomunikacije

I BOGATI PLAČU

Ideja X 2016
Effie 2017

Sigurno ste stoput pročitali priču o novopečenom bogatašu iz Engleske koji je nakon ogromnog dobitka na lotu pola novca potrošio na prijateljice noći, brze aute i drogu, a ostatak podijelio hrpi novih „bratića” za koje nije ni znao da postoje. Što se dogodi ljudima kojima nenadano u džep kapne nešto manja svota?

TISUĆU RAZLOGA ZA ISKON PAKET

Nije tajna da telekomi „uljepšavaju” ponude pomoću mamilica za privlačenje korisnika. Najpopularnija među njima je čarobna „nula”: 0 kn naknade, tablet za 0 kn, uspostava poziva od 0 kn… Korisnici dobro znaju da ništa u životu nije besplatno i sve su oprezniji pri procjenjivanju kompliciranih paketa. Što ako preokrenemo potrošenu paradigmu? Zbrajanjem popusta unutar paketa došli smo do konkretne novčane cifre koju novi korisnici štede i tako do nove prodajne poruke: dok ti ostali nude 0 kuna, Iskon ti daje 1000!

„Nije sreća para puna vreća, to znaju oni što je imaju..."
- Dino Merlin

Ima li život na visokoj nozi svoju tamnu stranu?

Na ovom smo insightu odlučili graditi kampanju te pokazati s kakvim se problemima nose novopečeni tisućaši - Iskonovci koji su u novoj ponudi (uz superbrzi internet i najbolji izbor TV kanala) dobili 1000 kuna od Iskona. 

Kako je biti tisućaš, korisnici su osjetili izrađujući iskonovac s vlastitim likom te ga mijenjali za „bogate" nagrade.

Awareness o problemu smo dizali i na društvenim mrežama, ali i u medijima kroz plaćene advertoriale. 

Novinari su kroz press kit s dizajnerskom majicom za novopečene tisućaše osjetili dašak života na visokoj nozi.

Od rezultata se ne plače, dapače

Kampanja je odmah počela rušiti rekorde: nakon starta Iskon je u jednom danu primio najveći broj prijava za pakete u svojoj povijesti. Broj internet korisnika porastao je za 30% u odnosu na isto razdoblje protekle godine, dok je broj Iskon.TV korisnika skočio za čak 51%.

Ovi rezultati impresionirali su i Effie žiri, koji je kampanju ovjenčao zlatnim Effiejem, a spotovi koji su se svojim tužno-smiješnim tonom isticali u svakom reklamnom bloku, osvojili su na IdejiX 2016. priznanje za najbolji copywriting.

BEHIND THE SCENES

I za kraj, ispod pogledajte nikad viđen footage - radnu verziju spotova koji su snimljeni večer prije prezentacije u našem uredu, a na samoj prezi oduševili klijenta. Glumci amateri iz njih i dalje tvrde da su bolji od onih koji su na kraju završili na televiziji ;)

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Jurica Ćorluka ~ Kreativni direktor, copywriter | Vinko Čuljak ~ Dizajner | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Nina Trumbić ~ Voditeljica projekta

Suradnici

Nikola Ležaić ~ Redatelj | Sven Pepeonik ~ Direktor fotografije | Ana Šepić Šolaja ~ Producentica (Centralna jedinica) | Katarina Bobić ~ Producentica (Centralna jedinica)

ISKON

Iva Pregernik Jungić ~ Voditeljica marketinških komunikacija | Tajana Čonka ~ Specijalistica u marketinškim komunikacijama | Iva Vukšić ~ Voditeljica odnosa s javnošću i sponzorstava | Lovorka Prtenjak ~ Specijalist u marketinškim komunikacijama | Mateo Svećnjak ~ Koordinator za evente, sponzorstva i promocije | Krešimir Madunović ~ Član uprave

iskon-i-bogati-placu-header
Remek djelo! Iako je na prezi bio back up slide, svi smo ga odmah podržali. „Topi se to ljudi moji, topi” i danas se čuje na našim hodnicima. Rekordan broj prijava i osvojene društvene mreže - samo je hashtag bio problem; #tisućaši ili #tisucasi, ha Vanja?

Iva Pregernik - Voditeljica marketinških komunikacija, Iskon

iskon-i-bogati-placu-header
Dan prije prezentacije razvijali smo dodatne aktivnosti za dva definirana smjera. Kad smo došli do ove ideje, rekao sam Juri: „Buraz, ovo je predobro za popunjavanje preze”. Minutu kasnije snimali smo pilot. Ostalo je povijest.

Vanja Blumenšajn - Vrlo kreativni direktor

iskon-i-bogati-placu-header
Retko imam priliku da radim na projektima gde i klijent i agencija shvataju da je biti opskuran - kvalitet.

Nikola Ležaić - Redatelj

iskon-i-bogati-placu-header
Na prezentaciji su nam odmah oduševljeno odobrili kampanju. U autu nazad u agenciju smo se štipali - hoće se predomisliti dok otvorimo inbox ili stvarno radimo ovo ludilo? Btw, ova kampanja je i moj glumački debi. #zlatnamalina

Jurica Ćorluka - Kreativni direktor

senor no hablo espanol