Kopirano!

IGN-rebranding-header

Klijent

IGH

Brand

IGH

Datum

Prosinac 2017.

Kategorija

Korporativne komunikacije

INSTITUT KONSTRUKTIVNIH RJEŠENJA

Nakon velikog građevinskog booma, krajem 2000-ih Hrvatsku zahvaća kriza koja ostavlja posljedice na kupovnu moć, ali i državne investicije. Najveće posljedice ekonomske stagnacije osjetio je upravo građevinski sektor - mnoge su firme doživjele krah, a one koje su opstale ubrzo su shvatile da postoji potreba za ekspanzijom na nova tržišta te modernizacijom imidža.

INSTITUT I INSTITUCIJA

IGH je jedna od najvećih i najrenomiranijih domaćih kompanija, specijalizirana za projektiranje, nadzor i znanstvena istraživanja. U posljednjih 65 godina postala je sinonim za ekspertizu u graditeljstvu, poznata po neprocjenjivom znanju i iskustvu prikupljenom tijekom godina rada u regiji.

„Nije bilo problema kojeg IGH nije znao riješiti.” - zaposlenik

Zbog sveprisutnosti i dominacije na domaćem tržištu te povezanosti s politikom tijekom 90-ih i 2000-ih, IGH je zaradio reputaciju „državne firme”. Tom je dojmu dodatno doprinio i vizualni identitet, koji se oslanjao na boje i prepoznatljive „kockice’ karakteristične za državne kompanije, ustanove i agencije.  

TEMELJITA TRANSFORMACIJA

Preobrazba IGH temeljila se na tri stvari. Prvo, kompanija se fokusirala na svoju glavnu komparativnu prednost - veliki know-how i iznimno dobar kadar. Drugo, odlučili su se okrenuti stranim tržištima i distancirati se od imidža državnog poduzeća. I treće, zbog turbulentne recentne prošlosti, važno je bilo pozicionirati se kao stabilna kompanija orijentirana na budućnost - prema novim tehnologijama i održivom razvoju.

SEÑOR RADI, BRAND SE GRADI

Novi vizualni identitet nastao je iz potrebe da se taj veliki poslovni i organizacijski zaokret komunicira i eksterno. Novi logo prikazuje IGH kao stabilnu tvrtku okrenutu budućnosti, uz odmicanje od „hrvatskog” kolorita i domoljubnih grafičkih elemenata. Slogan „Institut konstruktivnih rješenja” komunicira cjelovitost IGH proizvoda - od prvih ideja do nadzora implementacije - dok implicitno potencira pozitivnu ulogu koju kompanija želi igrati u društvu i ekonomiji.

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor | Luka Pervan ~ Kreativni direktor, copywriter | Zvonimira Milevčić ~ Junior copywriterica | Miro Čavar ~ UX/UI dizajner | Marko Šesnić ~ Art direktor (Šesnić & Turković) | Goran Turković ~ Art direktor (Šesnić & Turković) | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Danijela Maričević ~ Account direktorica | Irena Lešković ~ Account manager

IGH

Oliver Kumrić ~ Predsjednik Uprave | Sandra Skendžić ~ Asistentica predsjednika Uprave

IGN-rebranding-header
6 inženjera građevine, 2 člana uprave, 2 pomoćnice, 2 akauntice i kreativac ušetaju u sobu za sastanke. Nije vic, nego početak četverosatne prezentacije u Institutu IGH.

Luka Pervan - Kreativni direktor

IGN-rebranding-header
U postavljanje ovog brandinga je bilo uloženo puno truda te je napravljen sveobuhvatno i temeljito. Veselilo bi me vidjeti da se i implementacija u budućnosti provede jednako promišljeno.

Danijela Maričević - Account direktorica

IGN-rebranding-header
Hej SH&T, je’l bi radili s nama vizualni identitet za IGH? Instinktivno potvrđujemo, a potom kreće koloplet emocija. Super je prilika raditi identitet za ogromnu poznatu firmu kao IGH, ali bit će to komplicirano k’o vrag. I bilo je, ali rezultat je super! Suradnja sa Señorom uvijek ostane u ugodnom sjećanju.

Marko Šesnić, Goran Turković - Direktori, Šesnić&Turković