Kopirano!

iskrena-vina-matkovic-2015-header

Klijent

OPG Josip Matković

Brand

Iskrena vina Matković

Datum

Rujan 2015.

Kategorija

Piće

ISKRENA VINA 2015.

HDD 2014
Ideja X 2014
Ideja X 2014
Balcannes 2014
Sudnji Dan 2014
Behance 2015
Regpak 2015
Cropak 2015
Regpak 2017
Lurzer's Archive 2017
Effie 2018
Behance 2018
EFFIE 2019 Dugoročna učinkovitost

„Nije to biznis. Dani proizvodnje satkani su od stotina lijepih i manje lijepih priča koje nas čine ponosnima na vina koja smo stvorili za sve iskrene, ljudske trenutke koje ćete uz njih doživjeti. Bez velikih riječi, šarenih etiketa i blještavih reklama, za nas je to život - iskrena posvećenost kreiranju dobrih vina. Možda baš zato vina Matković imaju neobjašnjivu moć. Inspiriraju na neke male, nikad izgovorene istine, koje su, kao i naša vina, najljepše navrh jezika.”

NASTAVAK KOJI ISKRENO VESELI

Nakon kreativnog i komercijalnog uspjeha, ideja koju smo započeli prvom serijom nastavljena je novim izdanjem - boce otkrivaju nove male istine, a priča dobiva nastavak. Odmotajte crni pinot, frankovku, rose ili cuvée i na etiketama vas očekuju nove male istine kakve se izgovaraju samo nakon par gutljaja ovih vina. Jedinstvenom ambalažom te porukama koje se mijenjaju iz sezone u sezonu zadržava se prepoznatljivost i diferencijacija od konkurencije, ali i zanimljivost i svježina.

PITI JE UVIJEK BOLJE U DRUŠTVU

Od samih početaka imali smo nevjerojatan feedback; kupci se javljaju sa svojim iskustvima, žele podijeliti priču, situaciju u kojoj su ih kušali, stvarati nove poruke, pa smo ih odlučili uključiti i pozvati da u online natječaju predlože copy za etiketu, koji će završiti na pravoj boci. Stotine malih tajni kasnije, rose je dobio svoju novu etiketu.

ISKRENO VINO ZA ISKRENU LJUBAV


Osim tematski, važno je biti i vremenski relevantan i reagirati u pravom trenutku. U skladu s iskrenom filozofijom branda logičan je bio prigodni (is)korak ususret zagrebačkom Prideu. Iako se ova etiketa i prije nalazila u prodaji, posebni je omot u duginim bojama progovorio protiv etiketiranja, a umjesto marketinških floskula. Matkovići su odlučili djelovati i posebnom edicijom cabernet franca podržati svaku iskrenu ljubav. Reakcije sudionika Pridea, ali i novinara te najšire publike bile su fantastične. Iskrenost se zaista uvijek isplati.

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Miro Čavar ~ Art direktor, dizajner | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica

Suradnici

Maja Danica Pečanić ~ Fotografkinja omota i ambalaže

OPG Josip Matković

Josip Matković, Mira Matković, Iva Matković, Ivan Matković

senor no hablo espanol