Kopirano!

iskrena-vina-pride-edition-header

Klijent

OPG Josip Matković

Brand

Iskrena vina Matković

Datum

Lipanj 2016.

Kategorija

Piće

ISKRENO PONOSNI

HDD 2014
Ideja X 2014
Ideja X 2014
Balcannes 2014
Sudnji Dan 2014
Behance 2015
Regpak 2015
Cropak 2015
Regpak 2017
Lurzer's Archive 2017
Effie 2018
EFFIE 2019 Dugoročna učinkovitost

Brandovi su neodvojivi od društva i trenutka u kojem postoje. Odavno su integralni dio pop kulture koju formiraju (i ponekad deformiraju). Ako žele imati utjecaj, ne mogu si dozvoliti luksuz držanja po strani. Preuzimanje aktivne uloge nosi rizike, ali potencijalno i holy grail svakog branda danas: relevantnost. Graditi odnos s potrošačem nemoguće je bez dijeljenja istih vrijednosti i spremnosti da ih se pokaže. Zapravo i nema izbora, sve ostalo je pad izvan interesnog kruga i gubitak ikakvog značaja - što je danas najveći strah od svih.

ISKRENO VINO ZA ISKRENU LJUBAV


Iskrena vina Matković od početaka su veliku pažnju posvetili izgradnji branda koji zrcali filozofiju kojom pristupaju poslu – iskrenost - pa je logičan bio prigodni korak ususret zagrebačkom Prideu.

Nije lako pokazati iskrene osjećaje, a još ih je teže skrivati. Bez etiketa, ljubav je ljubav!

Prilikom biranja copyja naglasak je na iskrenim trenucima u kojima se mnogi mogu prepoznati. Iako se ova etiketa i prije nalazila u prodaji, posebni je omot u duginim bojama progovorio protiv etiketiranja, a umjesto marketinških floskula Matkovići su odlučili djelovati i posebnom edicijom cabernet franca podržati svaku iskrenu ljubav. Reakcije sudionika Pridea, ali i novinara te najšire publike bile su fantastične. Iskrenost se zaista uvijek isplati.

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Miro Čavar ~ Art direktor, dizajner | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica

Suradnici

Maja Danica Pečanić ~ Fotografkinja ambalaže

OPG Matković

Josip Matković, Mira Matković, Iva Matković, Ivan Matković

iskrena-vina-pride-edition-header
U civiliziranom se svijetu ni mainstream brandovi (Burger King, Bud Light, Doritos…) ne boje obratiti potrošačima drugačijih seksualnih orijentacija (i zaraditi!). Kod nas uglavnom bježe od društvene odgovornosti pa im je lekciju morao održati mali, ali porukom i sadržajem veliki brand.

Vanja Blumenšajn - Vrlo kreativni direktor