Kopirano!

01_HEADER_DESKTOP_still_2

Klijent

Kubatura

Brand

Kubatura

Datum

Siječanj 2022.

Kategorija

Korporativne komunikacije

SVE ZA KVADRATE. NA KUB.

Izgradnja identiteta nije lak posao. Ima tu istraživanja, crtanja, projektiranja… i ništa bez malo inspiracije. Čini se da, iako se radi o dvije vrlo različite branše, u fazama projekta nije teško pronaći sličnosti s djelatnostima našeg klijenta.

IDENTITET PO MJERI

Nova će se tvrka baviti građenjem stambenih i nestambenih zgrada, inžinjerstvom i savjetovanjem građevinskog tipa, stručnim nadzorom, vođenjem projekata, upravljanjem i održavanjem, prodajom i iznajmljivanjem nekretnina. Jednom rječju, svim vezanim uz kvadrate, od njihovog osmišljavanja i izvedbe do prodaje, najma i održavanja. A kad kvadratu pridodamo treću prostornu dimenziju - dobijemo kub.

kubatura (prema kubus), u matematici, obujam omeđenoga dijela prostora; rješava se općenito primjenom integralnoga računa. - Cuba Gooding Jr. za enciklopedija.hr

ZIDAJ KUĆU TROKATNICU… ALI DIZAJNIRAJ POSJETNICU

Početno slovo i značenje imena Kubatura poslužili su kao inspiracija za logotip. Krakovi slova K kreiraju visinu, širinu i dužinu – osi koje zatvorene tvore kubus i znak. Ovo je udarilo temelj ostatku identiteta.

Istom se 2D/3D iluzijom igramo i u drugim materijalima (vizitkama, landing pageu), a mreža nastala konstrukcijom kubusa zanimljiv je i polivalentan grafički element koji pomaže da identitet branda bude po mjeri: minimalistički, „tehno“ i moderan.

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor | Tomislav Fabijanić ~ Head of design

Kubatura

Bojan Miletić ~ Direktor

01_HEADER_DESKTOP_still_2
Baš je skockan kejs!

Vanja Blumenšajn - Vrlo kreativni direktor

01_HEADER_DESKTOP_still_2
Izvrstan osjećaj za trodimenzionalni prostor koji smo tražili, Señor je naš kvadrat prebacio u treću dimenziju i nastala je KUBATURA.

Bojan Miletić - Direktor