Kopirano!

01_header_desktop_still

Klijent

HSM

Brand

HSM

Datum

Studeni 2021.

Kategorija

Korporativne komunikacije

Human sense moves technology and business

Windows 95 bi još i mogao funkcionirati netaknut, ali za branding koji mu je vršnjak je to već malo teže. Ako poslovanje branda živi u budućnosti, a vizualni identitet u prošlosti, sadašnjost je super vrijeme za njegovo osvježenje.

BRAND F5

HSM je obiteljska IT kompanija i vodeći regionalni igrač s 30 godina iskustva u implementiranju digitalnih poslovnih rješenja. HSM-ovci ne samo da se bave uvođenjem novog hardvera i softvera, već svojim inicijativama klijentima pomažu poboljšati i osuvremeniti poslovanje — a sad je došao red da mi to isto napravimo za njih. Cilj novog brandinga je predstaviti moderniziranu tvrtku, kvalitetnu uslugu i ljudski touch motiviranih zaposlenika koji sve to skupa pokreće.

IMPULZIVNA ODLUKA

Rebranding je dosta toga u priču donio, a nešto je i odnio — dosadašnje ime HSM informatika skraćeno je na prepoznatljivi HSM, koji predstavlja bit branda — Human sense moves technology and business. Ovaj je slogan ujedno i mali nod ljudskom faktoru kao pokretaču cijele tvrtke, a i tehnologije i biznisa klijenata. Taj se faktor najviše osjeća u činjenici da HSM nije isključivo distributer programa i opreme (kako su se dosad predstavljali), već i iskusni i pristupačni savjetnik čiji input unaprjeđuje poslovanje.

Digitalna rješenja početni su impuls vala koji pokreće poslovanje prema naprijed pa je osnovni element novog vizualnog identiteta logično postao upravo — impuls. Ne samo da HSM pokreće promjene, već se kombiniranjem analognih impulsa koje stvara čovjek i onih digitalnih koje stvara uređaj dobiva potpuni prikaz HSM-ovog pristupa.

Utjecaj impulsa kao osnovnog oblika vidljiv je u logotipu, tretmanu naslova koji prati valovitu liniju impulsa i linijskom uzorku na raznim materijalima, a utjecaj ljudskog faktora kao pokretača stvaranja novog vizualnog identiteta možete vidjeti u nastavku kejsa.

TROSTRUKI IDENTITET

Za brand koji u jednom trenu komunicira sa širom publikom, a u drugom sa specijaliziranim digitalnim stručnjacima korisno je imati i različitu vizualnu prezentaciju koja prati tempo komunikacije. Zato HSM odsad ima na raspolaganju tri različite teme (svijetla, tamna i kolor) kako bi raznovrsnim klijentima mogao jasno i prikladno predstaviti svoje usluge.

Da bi brand osvježili, potrebni su samo mali impulsi. - marketinški tim S. Aleksić

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Jurica Ćorluka ~ Head of creative, copywriter | Vanja Luetić ~ Senior copywriter | Lucija Drača ~ Junior copywriterica | Tomislav Fabijanić ~ Head of design | Mišel Kovačić ~ Dizajner | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Irena Golubiček ~ Specijalistica za branding | Danijela Maričević ~ Head of account | Ana Ključević ~ Account managerica

HSM

Jelena Jelinić ~ Direktorica ljudskih potencijala i marketinga | Ana Šutić Renić ~ V.d. direktorice marketinga

01_header_desktop_still
Već na prvoj radionici mi je kliknula priča. Nije lako mijenjati identitet, ali Señorov pristup i kreativa dali su nam jako dobar impuls za dalje. Mislim da smo zajedno uspjeli uloviti i uspješno prenijeti bit HSM-a danas.

Jelena Jelinić Cvirn - HSM, Direktorica marketinga i HR-a

01_header_desktop_still
Nakon godina rada u agenciji bilo mi je zanimljivo naći se na strani klijenta, i to u B2B industriji. Zadatak je bio kompleksan, ali Señorovci su brzo shvatili što želimo tako da je rezultat više nego odličan! Pohvaljujem i upravu HSM-a na hrabroj odluci za promjenu i uvođenje modernog brandinga.

Ana Šutić Renić - V.d. direktorice marketinga

01_header_desktop_still
Deset minuta sam skakao od sreće po uredu kad mi je Stara Ključara javila da je ovo rješenje prošlo.

Tomislav Fabijanić - Head of design

01_header_desktop_still
Kolegice i kolege iz Señora su ugodni, pametni, kreativni i profesionalni. Tko voli takve ljude bit će mu lijepo surađivati s njima. Vjerujem da smo kroz rebranding sa Señorom napravili sjajan posao - zadržali smo sve ono po čemu smo autentični, a opet dobili neki novi elan i svježinu.

Jakov Urbanke - HSM, Direktor poslovnih rješenja