Kopirano!

amelie-slatki-rendez-vous-header

Klijent

Amélie

Brand

Amélie

Datum

Veljača 2016.

Kategorija

Turizam, kultura i slobodno vrijeme

SLATKI RENDEZ-VOUS

Znate kakve su dame - uvijek žele izgledati bolje, poigravati se izgledom i šarmirati poznanike ili slučajne prolaznike. Tako je i vječno zaigrana Amélie odlučila napraviti zaokret u vizualnom identitetu i uređenju slastičarnica.

Francuskinja među mađaricama

Priča o slastičarnici Amélie započela je 2010. kada je vlasnica Žakline odlučila napustiti karijeru u marketingu i slijediti san o otvaranju slastičarnice i kreiranju vlastitih slastica. Znajući da se šarm krije u autentičnosti i malim nesavršenostima, odlučila ih je pretvoriti u svoju prednost.

Ususret novom identitetu

Kako među brojnim „slatkastim” i kao jaje jajetu sličnim slastičarnicama ostati prepoznatljiv? Zahvaljujući Žak, Amélie je ženstvena i profinjena, ali ne skriva svoju vrckastu stranu. Njena se osobnost, zbog koje je prirasla srcu svojim gostima, mora zrcaliti i u brandu Amélie pa smo romantičnu maštovitost odlučili pretočiti u novi vizualni identitet.

Na način na koji Amélie pristupa slasticama i mi smo pristupili elementima vizualnog identiteta. Svaki je kolač ručno izrađen i unikatan, a takve su i ilustracije na materijalima. Umjesto ograničavanja vektorima vizuali su ukrašeni prozračnim akvarelima. Kao u kuhinji, i ovdje se osjeća poslovična francuska razbarušenost. Sve mora biti savršeno na nesavršen način – užitak ne trpi strogost i zakone. I vjerojatno se baš u tome krije taj njen ženesekva.

Amélie vam se veselie!

Ukoliko se zaželite mjesta gdje možete pojesti slatki zalogaj i popiti kavu s dragim društvom, Amélie vas očekuje. Već vas s vrata slogan „Slatki rendez-vous” priprema na susret s užitkom i prenosi duh mjesta koje vas jedva čeka ugostiti. U ovoj je oazi, utočištu od užurbane svakodnevice, sve podređeno malim hedonizmima, a ideja susreta prepoznaje se u svakom detalju: meniju koji vas jedva čeka osvojiti, fatalnoj ljubavi mrkve i cimeta u carrot cakeu, zavodljivom pozivu kave i keksa na menage-a-trois… sve kako bi pri svakom posjetu osjetili bliskost te dašak francuskog šarma i spontanosti koji Amélie tim svakodnevno unosi u svoj posao.

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Jurica Ćorluka ~ Kreativni direktor, copywriter | Zvonimira Milevčić ~ Junior copywriterica | Vinko Čuljak ~ Art direktor | Imelda Ramović ~ Art direktorica | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Miro Čavar ~ UX/UI dizajner | Nina Trumbić ~ Account executive

Suradnici

Mateja Kovač ~ Ilustratorica | Petar Santini ~ Fotograf projekta | Berislava Picek ~ Fotograf projekta

Amélie

Žakline Troskot ~ Direktorica

senor no hablo espanol