Kopirano!

TBSP_header

Klijent

Hrvatski Telekom

Brand

Hrvatski Telekom

Datum

Prosinac 2021.

Kategorija

Telekomunikacije

TEBE SE PITA

S Iskonom već godinama dominiramo telekom kategorijom, na proljeće smo realizirali svoju prvu bonbon kampanju, a evo nas i s prvom kampanjom za Hrvatski Telekom i to za najzahtjevniju publiku: genZ-jevce. Kad je riječ o tehnologiji, povezivanju i komunikaciji, pita se HT. Za sve što je važno juniorima najbolje pitati njih, a kad je riječ o lansiranju nove komunikacijske platforme - pita se Señor.

JE L' ME NETKO TRAŽIO (MIŠLJENJE)?

Svi se sjećamo feelinga kad ti mama bez pitanja izabere košulju u dućanu ili tata složi playlistu za rođendan bez da su te išta pitali. Iako je HT (23) i sam pripadnik generacije Z, pametnije se činilo bolje upoznati i za savjet o kreiranju ponude pitati one koji će je koristiti.

A tko mene pita što mislim? – boomer koji će reći što misli i bez da ga je itko pitao

#TBSPT

Ideja #TebeSePita platforme temelji se na osluškivanju i konstantnom odnosu s generacijom Z kako bi osmislili aktivnosti i usluge pomoću koji ćemo zajedno za njih kreirati svijet boljih mogućnosti, bez obzira radi li se o STEM akademiji, YT game showu ili novoj ponudi. Kako ne bi sve ostalo na riječima, za lansiranje nove platforme za mlade HT je kreirao ponudu prema inputima pripadnika generacije Z.

Što ti je bitno znaš samo ti. Mi smo tu da to i ostvariš. – HT

Anketom smo ispitali pripadnike ciljane skupine i identificirali njihove želje kako bi saznali koje su stvari njima važne i kako im možemo pomoći. Visoko na listi njihovih prioriteta, bile su aplikacije bez trošenja date pa smo se pobrinuli da im upravo to i ponudimo. Hoćeš li ih koristiti za srediti dečka frendici, lansirati start-up ili učiti novu Tik-Tok koreografiju – to znaš samo ti!

Platforma je zaživjela na televiziji, ali i na svim popratnim kanalima. Mlade se pitalo na print materijalima ali i kanalima puno bližima generaciji koja je odrasla uz non-tv ekrane.

PRVI REZULTATI: Nakon prva tri tjedna, primijećenost, sviđanje, dobar osjećaj i call to action su iznad benchmarka svih praćenih kampanja iz telekom industrije.  Izvor: Brand, Advertising and Sponsorship tracker Q4 2021, Ipsos

A kampanja se tek zahuktava. Uskoro slijede razne aktivnosti krojene posebno za genZ publiku, a za sad bacite oko na YouTube spektakl „Ultimate Gamer“ – novi epic gameshow u kojem se traži ultimativni gejmer u Hrvatskoj.

+6 više

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Jurica Ćorluka ~ Head of creative, copywriter | Vanja Luetić ~ Senior copywriter | Lucija Drača ~ Junior copywriterica | Tomislav Fabijanić ~ Head of design | Marija Lončar ~ Art direktorica | Dora Kasun ~ Dizajnerica | Danijela Maričević ~ Head of account | Anamarija Vuić ~ Account managerica | Ana Ključević ~ Account managerica | Maria Šimurina ~ Senior account executive

Suradnici

Rino Barbir ~ Redatelj | Tina Fras ~ Producentica | Marin Balaić ~ Animator | Damir Žižić ~ Fotograf

Hrvatski Telekom

Ivana Frankol ~ Brand managerica | Tihana Sedlar ~ HT Group Social Media Coordinator | Hrvoje Habunek ~ Digital marketing manager | Branka Bajt ~ Director of Brand Sector | Mirela Sertić Janković ~ Head of digital marketing

TBSP_header
Pomlađivanje nekog branda nikad nije samo pitanje kozmetike. Drago mi je što su klijenti ozbiljno pristupili ovom izazovu s namjerom da mladim korisnicima u život zaista unesu pozitivne promjene.

Vanja Blumenšajn - Vrlo kreativni direktor

TBSP_header
Svi smo dosta ostarili od briefa do produkcije za tyoung.

Jurica Ćorluka - Head of creative

TBSP_header
Ono kad se toliko ufuraš u dizajn da sve oko sebe promatraš i zamišljaš kak bi izgledalo zglitchano.

Marija Lončar - Art direktorica

TBSP_header
Kad te dopadne ovakav projekt, koliko god bio zahtjevan i put u nepoznato, toliko nam je bilo zabavno i izazovno sudjelovati u njemu. Ova platforma je dobar start za približavanje T brenda mladima - tako mi mislimo, a nadamo se da će i mladi.

Tihana Sedlar // Ivana Frankol // Hrvoje Habunek - Koordinatorica društvenih mreža HT grupe // Brand managerica // Digital Marketing manager

TBSP_header
Napokon sam dokazao ekipi iz Señora da mogu napraviti i spotove koji nisu “one take”, a i obećali su mi neki postotak od “čara5g” smart socks aplikacije…svakako izlazim iz ovog projekta u plusu.

Rino Barbir - Redatelj

TBSP_header
#Akosemenepita, mogli smo to i s jeftinijim objektivima. Šalu na stranu, ovo je ispalo baš dobro.

Tina Fras - Producentica