Kopirano!

Tour-de-zur-header

Klijent

Nova TV

Brand

Tour de Žur

Datum

Kolovoz 2014.

Kategorija

Mediji i izdavaštvo

TOUR DE ŽUR

Hrvatska je mala zemlja s tisuću otoka i dvije tisuće festivala. Ok, možda pretjerujemo, ali you get the point. Nemoguće ih je sve fizički obići pa bi bilo super imati mjesto s kojeg možemo barem zaviriti u atmosferu svakog.

NO MO’ FOMO

Mlad i neumoran tim na terenu putuje od festivala do festivala, da bi onima koji su zaglavili na kopnu prenijeli bar djelić atmosfere. Radi se o pilot projektu portala muzika.hr u suradnji s Novom TV, čiji je krajnji proizvod video blog s direktnim javljanjima i brdom sadržaja s vrućih hrvatskih party događanja. A takav zabavan i opušten koncept traži zabavno ime i vizualni identitet. Nakon pilota, držimo fige da nađe sponzore željne dobre glazbe (i dobrog contenta).

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Imelda Ramović ~ Dizajnerica

Nova TV

Maja Blumenšajn ~ Voditeljica digitalnog marketinga | Nikica Škunca ~ Direktor Odjela novih medija | Đuro Vitković ~ Voditelj online prodaje