Kopirano!

plava_panda_senor_werb_cover_2

Klijent

Plava panda

Brand

Plava panda

Datum

Travanj 2023.

Kategorija

Korporativne komunikacije

UGROŽENA VRSTA MEĐU SOBOSLIKARIMA

Uređenje doma ili poslovnog prostora bitan je događaj u životu. No može biti i jako stresan. Tome doprinose i aljkavi soboslikari koji su svojim radom srozali reputaciju struke i kreirali nepovjerenje. Kako onda brandirati obrt koji ne fuša, ne mulja i ne valja fore svojim mušterijama?

“MAJSTORI” ZANATA

Pri samom spomenu riječi “majstor”, obično se javljaju brojne negativne asocijacije. Kašnjenje, psovanje, fušanje, nepouzdanost, neugodnost, neurednost… Nažalost, to nije stereotip, nego realnost s kojom su se mnogi barem jednom suočili.

Na zasićenom tržištu soboslikara, obrti se oglašavaju kroz word-of-mouth, putem papirića na tramvajskim stanicama i zgradama te na webovima kojima bi dobro došao refresh. No zbog umrljanog ugleda branše, potrošači su sve manje skloni u svoj prostor pustiti nekoga tko će posao odraditi ofrlje i zato radije krečenje odrađuju sami.


KAPNUO JE NOVI BRANDING

Plava panda je brand koji predstavlja vrijednosti svog vlasnika. Zato poslu pristupa educirano, pedantno, ugodno, pozitivno i odgovorno — što je prava rijetkost u soboslikarskoj struci. Kad smo te karakteristike spojili s motivom pande, najčešćim simbolom ugroženih životinjskih vrsta, nastao je slogan — Ugrožena vrsta među soboslikarima.

Kao osnovni element vizualne komunikacije suptilno je implementiran drip na završecima slova. Zaobljeni negativni prostor logotipu je dao toplinu, ljudskost i opuštenost, a skladna, ujednačena i pravilna tipografija komunicira pedantnost i urednost u radu.

Topla nijansa plave kao primarna boja dodatno ističe neobično ime obrta, a kao akcent je odabrana komplementarna narančasta, koja pridonosi aktivnosti, dinamičnosti i živosti identiteta.

Kreiran je i sustav ikona koje su vizualno sukladne logotipu. Ilustrirajući česte situacije u suradnji klijenta i majstora, one dodatno komuniciraju poruku branda.

U izradi materijala stavljen je naglasak na funkcionalnost i održivost kojoj Plava panda teži u radu. Tako vizitka u stilu ton karte postaje praktičnim dijelom inventara, a brandirana ljepljiva traka oglasno sredstvo u prostorima veće fluktuacije ljudi. Štambilj otisnut na bilo kojem radnom materijalu postaje eco-friendly vizitka, a mislili smo i na višak boje koju Plava panda poklanja svojim mušterijama, skupa s kistom za sitne intervencije. Škicni sve u ostatku kejsa!

Credits

Señor

Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Jurica Ćorluka ~ Head of creative | Mario Štrok ~ Junior copywriter | Tomislav Fabijanić ~ Head of design | Monika Vodopija ~ Junior dizajnerica | Irena Golubiček ~ Head of account, Specijalistica za branding | Anamarija Tadić ~ Account asistentica | Nika Novak ~ Account asistentica

Plava panda

Marin Goleš ~ Vlasnik

plava_panda_senor_werb_cover_2
Što je veća jednostavnost zadatka, to je posao teži. Kod mene su iz prve postigli "wow" efekt i odmah mi je bilo jasno kojim putem ćemo ići. Señor - duhovit i originalan.

Marin Goleš - Vlasnik Plave pande

plava_panda_senor_werb_cover_2
Ovaj branding ima ozbiljan drip.

Mario Štrok - Junior copywriter

plava_panda_senor_werb_cover_2
Zaštitimo pedantne brandinge i još pedantnije soboslikare!

Monika Vodopija - Junior dizajnerica