Kopirano!

NAJBOLJA DIGITALNA KAMPANJA GODINE

DRUGI NA IDEJIX, PRVI NA MIXX-U!

Na IdejiX, nacionalnom festivalu oglašavanja osvojili smo drugo mjesto u poretku za agenciju godine! Velikih 10 bodova donijele su nam pobjede u dvije kategorije: imamo (opet) najbolji rad u Telekomunikacijama (Fali ti super TV sadržaja u životu? za Iskon.TV) uz još dva finalista (I bogati plaču i Iskon Haustori) u istoj kategoriji. Kampanja I bogati plaču osvojila je nagradu za najbolji copywriting, a zajedno s Iskon.TV kampanjom ušla je i u finale za Najbolju cjelovitu kampanju.

Pobijedili smo i u kategoriji Mediji i izdavaštvo s našom (o)glasnom kampanjom Reci to glasno, a ista kampanja prepoznata je i na MIXX-u, festivalu najkreativnijih i najučinkovitijih radova u online oglašavanju - osvojila je Best in show, nagradu za najbolju digitalnu kampanju godine!

Najnovije

STRAŠNA KAMPANJA

SEÑOR ZA ZAŠTITU DIVLJIH ŽIVOTINJA!

Trovanje divljih životinja već je desetljećima nekontroliran problem u Hrvatskoj. Zbog nezakonitog i kažnjivog otrova nanosi se šteta domaćoj bioraznolikosti, stradavaju zavičajne vrste, narušava se prirodna ravnoteža te onečišćuje čista voda i plodno tlo. Zato je udruga Biom, u sklopu europskog projekta BalkanDetox LIFE odlučila osvijestiti širu javnost o važnosti suzbijanja trovanja. Kako smo pristupili tom zadatku, pogledaj u novom kejsu.

[čitaj više]

NAGRADNA JURESDIKCIJA

JURE PONOVNO ŽIRIRA IDEJUX

U sklopu festivala Dani komunikacija, naš Head of creative Jurica Ćorluka ocjenjivat će najbolje ideje u domaćem oglašavanju na IdejiX. Ove godine, žirirat će radove u kategorijama Best on Market i Best of Positive Change. Sretno svim natjecateljima!

[čitaj više]
back to news page