Na IdejiX, nacionalnom festivalu oglašavanja osvojili smo drugo mjesto u poretku za agenciju godine! Velikih 10 bodova donijele su nam pobjede u dvije kategorije: imamo (opet) najbolji rad u Telekomunikacijama (Fali ti super TV sadržaja u životu? za Iskon.TV) uz još dva finalista (I bogati plaču i Iskon Haustori) u istoj kategoriji. Kampanja I bogati plaču osvojila je nagradu za najbolji copywriting, a zajedno s Iskon.TV kampanjom ušla je i u finale za Najbolju cjelovitu kampanju.
Pobijedili smo i u kategoriji Mediji i izdavaštvo s našom (o)glasnom kampanjom Reci to glasno, a ista kampanja prepoznata je i na MIXX-u, festivalu najkreativnijih i najučinkovitijih radova u online oglašavanju - osvojila je Best in show, nagradu za najbolju digitalnu kampanju godine!
Najnovije
DI SU PARE?
SIMPA KAMPANJA ZA HRVATSKI TELEKOM
More money, more problems? Ne ako se pita korisnike opcija na bonove, koji sve što žele je surfati bez neočekivanih troškova. Zato je Hrvatski Telekom osmislio eSimpu — jedinu 100% digitalnu opciju s kojom bonaši surfaju bez situacija u kojima im se skida novac s računa. Kako smo kapitalizirali na toj informaciji pri izradi kreativnog rješenja za novu HT kampanju, saznaj u nastavku.
[čitaj više]Señor presenta
ČETVORKA ZA PETICU
U zadnjih nekoliko mjeseci pridružila su nam se četiri nova lica u sva tri odjela — Monika Vodopija osnažila je dizajn odjel, Mario Štrok osvježio copy sobu, a Anja Mihaljević i Nika Novak pojačale account redove. Našim friškim señoritama i señoru želimo toplu dobrodošlicu i hladnu piña coladu!
[čitaj više]