Kopirano!

Hrabro-telefon-ako-samo-promatras-kao-da-zlostavljas-header

Klijent

Hrabri telefon

Brand

Hrabri telefon

Datum

Travanj 2014.

Kategorija

Društvene akcije

AKO SAMO PROMATRAŠ, KAO DA ZLOSTAVLJAŠ

Ideja X 2014
Outward 2016
Outward 2016

U legendarnom „Vodiču kroz galaksiju za autostopere” Douglasa Adamsa jedan od likova definira SEP ili Somebody Else's Problem field kao „...something we can't see, or don't see, or our brain doesn't let us see, because we think that it's somebody else's problem. The brain just edits it out, it's like a blind spot.” Može li se zlostavljanje sakriti iza takvog polja?

NE BI SE ŠTEL MEŠATI

Zlostavljanje djece događa se svakodnevno, često i pred očima promatrača. Nažalost, i uz svjedoke, često prolazi neprijavljeno. Iako je zlostavljanje prepoznato kao društveno neprihvatljivo, iz raznoraznih razloga (strah od počinitelja, linija manjeg otpora, „ne tiče me se”), svjedoci često okreću glavu. Upravo smo njih htjeli upozoriti kako je nečinjenje koje ne prekida začarani krug zlostavljanja, gotovo jednako štetno kao i zlostavljanje.

SVJETLO NA KRAJU TUNELA

Lijepe kampanje pomažu, ali ponekad ljude treba malo… prosvijetliti. Jednostavnom intervencijom na klasičnom mediju, uz pomoć svjetla sa senzorom pokreta, prolaznici su stavljeni u ulogu sudionika i suočeni s posljedicama ignoriranja problema: Ako samo promatraš, kao da zlostavljaš!

Credits

Señor

Billboard: Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Imelda Ramović ~ Dizajnerica (Mireldy) | Ivana Rubelj ~ Dizajnerica | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Video: Vanja Blumenšajn ~ Redatelj, montažer | Boris Miletić ~ Redatelj, montažer | Ivan Slipčević ~ Direktor fotografije | Iva Kaligarić ~ Producentica | Sanja Šiljković ~ Postprodukcija | PaLiGaSi ~ Rasvjeta | Damir Žižić ~ Fotograf

Hrabri telefon

Ella Selak Bagarić ~ Koordinatorica projekta | Hana Hrpka ~ Predsjednica | Jelena Tomić ~ Zamjenica predsjednice

Zahvala

Outdoor Akzent, Slaven, Petar, Marta, Ana, Katarina, Luka, Vedran, Lucien, Goran, Marko, Iva, Hrvoje, Marcela, Sanja, Avdi, Luka, Ivona, Maks, Đurđa, Ljiljana, Stipe, Željko i mnogi drugi

Hrabro-telefon-ako-samo-promatras-kao-da-zlostavljas-header
Kampanja je dotaknula djecu, roditelje, odrasle u društvu. Poslala je snažnu i zapaženu poruku te na kraju dobila i nagrade, struke i javnosti, a pohvale prima i danas! Predivan početak suradnje sa Señorom!

Hana Hrpka - Predsjednica Hrabrog telefona

Hrabro-telefon-ako-samo-promatras-kao-da-zlostavljas-header
Ovo je naš mali doprinos boljem društvu. Pokušali smo iz drugog kuta sagledati problem i potaknuti širu skupinu ljudi na reakciju. Na svakom od nas leži odgovornost zaustaviti nasilje.

Iva Kaligarić - Strateška direktorica

Hrabro-telefon-ako-samo-promatras-kao-da-zlostavljas-header
Oglašavanje ima nevjerojatnu moć utjecati na društvo. Imamo odgovornost da je (bar ponekad) upotrijebimo za promicanje važnih stvari kao što su ljudska prava i zaštita ugroženih.

Vanja Blumenšajn - Vrlo kreativni direktor