Kopirano!

SMRTPHONE-header

Klijent

Outdoor Akzent

Brand

Outdoor Akzent

Datum

Ožujak 2018.

Kategorija

Društvene akcije

SMRTPHONE

Balcannes 2018
Ideja X 2018

U prosjeku 55 minuta dnevno tipkamo poruke, probajmo da od njih ni jedna ne bude za volanom. Sljedeći put kad za vrijeme vožnje čujete poznati zvuk stizanja notifikacije, pričekajte da stanete - sigurni smo da nije ništa od životne važnosti.

TKO JE BEZ GRIJEHA NEKA PRVI BACI MOBITEL

Tko od nas nije barem jednom za volanom uzeo mobitel u ruke, samo da „nabrzinu odgovori na poruku”? Iz automobila pišemo mailove ili guglamo restoran prema kojem vozimo. Znate li da time ugrožavate svoj i živote drugih sudionika u prometu? Istraživanja su pokazala da čak 91 posto vozača koristi mobitel u vožnji i time vjerojatnost za nesreću povećava i do 23 puta i da je korištenje mobitela za vrijeme vožnje jednako jednom promilu alkohola u krvi. „Sekunda” tipkanja nam oduzima pažnju u situaciji u kojoj i stotinka može značiti razliku između života i smrti. 

„Outdoor plakati uz cestu idealan su medij za ovu poruku jer upozoravaju na opasnost baš na mjestu na kojem po život opasan prijestup i nastaje - tamo je efekt oglasa najveći.” - direktorica Outdoor akzenta, Gabriela Klarić.

AUTO-CORRECT

Na ovaj smo problem ukazali u kampanji „Dok tipkaš, ne vozi” u suradnji s tvrtkom Outdoor akzent i podrškom Ministarstva unutarnjih poslova. Jednostavna intervencija u tipografiji ilustrira opasnost i kako se lako u vožnji smartphone pretvara u smrtphone, pravo oružje koje u trenutku nepažnje može oduzeti nečiji život. Volimo ovakve minimalističke ideje, koje upečatljivo i snažno prenose poruku bez puno priče.

U online dio kampanje se uključio i Huawei kako bi poruka došla do „prijestupnika” baš u trenutku kada trebaju korigirati ponašanje.

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Damir Mazinjanin ~ Art direktor | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Stipe Bačić ~ Account Manager | Nina Trumbić ~ Account executive

Outdoor Akzent

Gabrijela Klarić ~ Direktorica | Krešimir Brlić ~ Voditelj prodaje | Sanja Pleteš ~ Client service manager

Huawei Hrvatska

Norman Mueller ~ Direktor marketinga

SMRTPHONE-header
Kao kopirajteru u duši, nema mi draže nego kad riječ može spasiti koju dušu. Nekad je (slovo) manje, zaista više.

Vanja Blumenšajn - Vrlo kreativni direktor

SMRTPHONE-header
Outdoor plakati uz cestu idealan su medij za ovu poruku jer upozoravaju na opasnost baš na mjestu na kojem po život opasan prijestup i nastaje - tamo je efekt oglasa najveći.

Gabriela Klarić - Direktorica, Outdoor Akzent