Kopirano!

o_thumbnail_naslovna_work

Klijent

Jamnica

Brand

Jamnica Botanica

Datum

Lipanj 2020.

Kategorija

Piće

IZ VRTA PRIRODE

Znaš kad ti se pije nešto osvježavajuće i puno okusa, a da ne moraš zbog toga kasnije ostati 30 minuta dulje na traci za trčanje? A znaš kad ti se kreira priča od samog početka, a da se ne moraš kasnije vaditi: proizvod je krivo pozicioniran, nije neka ambalaža, tko je pobogu radio spot? Sad znamo i mi.

ČUDNA BILJKA

U Jamnici su osmislili novi proizvod zamišljen kao brand ekstenziju tržišnog lidera koja će pomladiti percepciju branda. Radi se o infuziji gazirane mineralne vode, 10% voćnog udjela soka i aromatičnog bilja bez dodataka šećera, umjetnih boja i aroma. Ova inovativna, domaćem nepcu nepoznata kombinacija, pozicionira se u vlastitoj “natural indulgence” kategoriji ciljajući primarno na moderne žene (i muškarce) koji žele uživati bez grižnje savjesti. U užurbanom životu ponekad je potrebno stati i pomirisati… pelin!

IZ VRTA PRIRODE

Za početak nova Jamnica dolazi u dvije kombinacije: naranča/pelin i limun/menta (nemojte misliti da već nemamo podulju listu biljki za zanimljive kombinacije u budućnosti). Ključni element diferencijacije od uobičajenih mikseva voća i (gazirane) vode bile su biljke koje su bile inspiracija za imenovanje branda, a važna nam je, uz internacionalnu izgovorljivost, bila i jasnoća, kako bi već samo ime dalo naslutiti o čemu se radi i otkrivalo sadržaj. S obzirom na to da je nastala po recepturi (gastro) stručnjaka, ime je dobila po grani biologije, znanosti koja proučava život biljaka: BOTANICA.

Nismo zaboravili na detalje, bacite oko na deskripcije okusa na etiketi.

HERBARIJ PROFESORA SEÑORA

Uz prirodnost i užitak, treće mjesto u ključnim brand asocijacijama zauzima pridjev trendy. Zbog zadatosti tiska i materijala, u grafičkom oblikovanju odluka je brzo pala na ilustracije i inspiracije iz herbarija i botaničkih priručnika. Ipak, u odabiru stila odlučili smo se za premium, suvremeniji, likovno bogatiji i više fashion stil, kakav će prirasti oku i srcu naše publike. Što bi Señor rekao, važno je da bude sexy.

KAD (OKUSNI) PUPOLJCI PROCVJETAJU

Hvala bogu (ovaj puta u liku Sekija, Kristine i Matee), nismo se zapetljali u klasičnom predstavljanju novog proizvoda u kojem nabrajamo racionalne karakteristike i benefite. Umjesto suhoparne faktografije, u maniri parfemske i modne industrije, važno je stvoriti emotivnu vezu i predstaviti osjećaj koji će Jamnica Botanica ostaviti svaki puta kad dotakne vaše okusne pupoljke. Take that, dosadni reklamni bloku!

Snimanje je trajalo tri dana, od čega smo dva dana na nekoliko paralelnih setova snimali time-lapsove otvaranje cvijeća i topljenja leda, a treći dan igrane kadrove za preko 30 kadrova u 30 sekundi finala spota. Pogledaj kako nam je bilo!

JAMNICA BOTANICA PUŠTA KORIJENJE

U trenutku dok ovo pišemo, Botanica već ubire prve komplimente, prodaja raste, vjerujemo da je nepovoljne epidemiološke prilike u startu neće spriječiti da procvate u svom punom cvatu. Ipak je pelin/menta, ne mimoza.

+124 više

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Jurica Ćorluka ~ Head of creative, copywriter | Lucija Drača ~ Junior copywriter | Alen Lipuš ~ Art direktor | Tomislav Šestak ~ Art direktor | Tomislav Fabijanić ~ Senior dizajner | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Danijela Maričević ~ Head of account | Petra Brandt Barišić ~ Account executive | Gregor Bajić - Account assistant

Jamnica

Zvonimir Seki ~ Direktor marketinga | Kristina Hustić ~ Rukovoditeljica grupe proizvoda | Matea Milinović ~ Voditeljica proizvoda

Suradnici

Ivan Stojiljkovic ~ Redatelj | Aleksandar Košutić ~ DOP | Branimir Živković ~ Editor | Ana Šepić Šolaja ~ Producentica (Centralna jedinica) | Mia Gvozdić Michl ~ Producentica (Centralna jedinica) | Damir Žižić ~ Fotograf | Boris Miletić ~ Making of fotograf | Vedran Klemens ~ Ilustrator

o_thumbnail_naslovna_work
Ovaj projekt mi je jako prirastao srcu, od glave do pete smo ga odradili sa Señorom... naming, branding i dizajn pakiranja pa sve do ove divne i vizualno eksplozivne TV kampanje, dečki i cure iz Señora su naš početni brief odveli u pravom smjeru i "kliknuli" na prvu.

Zvonimir Seki - Direktor marketinga, Jamnica

o_thumbnail_naslovna_work
Skupa smo „poletjeli“ i pustili mašti na volju, a rezultat je eteričan i senzualan koncept koji u potpunosti odgovara proizvodu. Kako je da Vinci rekao – jednostavnost je krajnje savršenstvo, upravo tako bih opisala cijelo ovo iskustvo! :)

Kristina Hustić - Rukovoditeljica grupe proizvoda, Jamnica

o_thumbnail_naslovna_work
Savršen spoj Señora, aromatičnog bilja i mjehurića stvorio je Jamnicu Botanicu kakvu danas poznajemo. Kruna ovog ogromnog projekta je TV spot koji će donijeti proljeće u naš reklamni prostor.

Matea Milinović - Voditeljica proizvoda, Jamnica

o_thumbnail_naslovna_work
Projekti koji ne plaše, niti ne uzbuđuju! Kad u tjedan dana naučiš koliko se dugo otvaraju ljiljani, kako raznijeti zamrznuti cvijet i konstruirati haljinu na napuhavanje - to se zove dobar tjedan. Plus, Ivan je bonus. Bilo je lepo.

Vanja Blumenšajn - Vrlo kreativni direktor

o_thumbnail_naslovna_work
“Beauty with brains” projekti su oni zbog kojih radim ovaj posao, a Botanica je pri samom vrhu liste.

Danijela Maričević - Account direktorica

o_thumbnail_naslovna_work
Video koji smo napravili je u najmanju ruku izuzetan, veličanstven i za mene neprocenjivo dragocen. Njegova punoća slike, svežina koju emituje dok ga gledaš, hrabrost u izvedbi i tempu koji te ophrli pa ti ne da da trepneš je možda jedna od njegovih opčinjavajućih vrednosti.  Postoje projekti koji spajaju ljude i učine ih još bližim. Ovo je jedan od tih.

Ivan Stojiljković - Redatelj

senor no hablo espanol