Kopirano!

thumbnail

Klijent

Udruga Biom

Brand

Udruga Biom

Datum

Veljača 2024.

Kategorija

Društvena akcija

HOROR

Vuk, lisica, bjeloglavi sup i čagalj odu u šumu i nikad se više ne vrate. Ne, nije vic, nego horor koji je već desetljećima prisutan u mnogim krajevima Hrvatske.

ZASTRAŠUJUĆE ČINJENICE

Prve asocijacije na Hrvatsku prirodu obično su ljepota, očuvanost i raznolikost. No naše planine, doline, more, gore, šume i jezera imaju i svoju crnu stranu. U netaknutoj prirodi Lijepe Naše, najčešće u zimskim mjesecima, odvija se nešto jako ružno — trovanje divljih životinja.

Iako je trovanje nezakonito i kažnjivo, ono je desetljećima sveprisutno na našim prostorima. Kako bi zaštitili svoju stoku od divljih životinja u potrazi za hranom, ljudi koriste otrov da se riješe vuka ili lisice. Pritom, osim što ubijaju te životinje, doprinose izumiranju zavičajnih vrsta i narušavaju prirodnu ravnotežu. Kad vuk ili lisica stradaju, otrov se zadržava u prirodi pa od njega ugibaju i čagljevi, supovi, orlovi, lovački psi i mnoge druge životinje.

Vuku prijeti izumiranje, populacija surih orlova je spala na svega 60-70 jedinki, a procjenjuje se da je dosad ovim načinom ubijeno između 300 i 500 bjeloglavih supova. Zato je udruga Biom, u sklopu europskog projekta BalkanDetox LIFE, odlučila osvijestiti javnost o važnosti suzbijanja trovanja.

INSPIRIRANO STVARNIM DOGAĐAJIMA

Htjeli-nehtjeli, ljudi koji se otrovom žele riješiti jednog vuka, lisice ili neke druge divlje životinje, postanu — serijski ubojice.

U dobroj želji da zaštiti svoju stoku, čovjek prema prirodi čini nezamislive horore. Zato smo kroz seriju "filmskih" naslova širu javnost pozvali da, u slučaju trovanja, prestanu samo gledati te strašne scene i prijave problem.

Credits

Señor

Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Jurica Ćorluka ~ Head of creative | Mario Štrok ~ Copywriter | Tomislav Fabijanić ~ Head of design | Nika Novak ~ Account executive | Deana Kovač ~ Account asistentica

Udruga Biom

Bolesław Słociński ~ Program manager | Marija Martinko Ivanov ~ Senior associate for nature conservation | Goran Šikić ~ Head of communications

Suradnici

Dubravko Robić ~ Ton majstor, skladatelj | Jure Lavrin ~ Montažer, animator | Dario Paviša ~ Media account manager (Fervens)

thumbnail
Od prve komunikacije s timom iz Señora znali smo da je javna kampanja našeg projekta u sigurnim, vrijedim i kreativnim rukama. Povrh svega imaju talent osjetiti i vas kao naručitelja, vašu temu i vašu ciljanu publiku. Mi jedva čekamo novu suradnju s njima!

Marija Martinko Ivanov - Senior associate for nature conservation

thumbnail
Proces izrade kampanje sa Señorovcima je jedan festival kreativnosti. Ljudi vas opskrbe s mnogo ideja, svaka bolja od druge, ukrašenih prekrasnim vizualnim rješenjima, a odmah i znanjem kako sve to plasirati prema vašoj ciljanoj publici, zadržavajući vaš komunikacijski stil i najbolje moderne standarde.

Bolesław Słociński - Program manager

thumbnail
Kad ptice igraju jednu od glavnih uloga u kampanji, logično je pronaći inspiraciju u djelima Alfreda Hitchcocka.

Mario Štrok - Copywriter