Kopirano!

Iskonovci-su-navikli-na-smart-header

Klijent

Iskon

Brand

Iskon

Datum

Veljača 2018.

Kategorija

Telekomunikacije

NAVIKLI NA SMART

Ideja X 2018
Balcannes 2018

Tko se još nije našao u situaciji da u WC-u benzinske postaje mlatara rukama po zraku pokušavajući aktivirati senzor za svjetlo? Ili uzaludno kažiprstom i palcem povećava tekst u dnevnim novinama. Je li problem u nama ili svijetu koji se sporo prilagođava našim navikama?

RAZMAŽENI TEHNOLOGIJOM

Jednom kad se naviknemo na tehnološki napredak, taj „standard” primjenjujemo na sve aspekte života. Do jučer nismo znali upaliti kompjuter, a danas očekujemo da se svugdje može platiti kreditnom karticom, da svaka trgovina ima dostavu i da nam liječnički nalazi stižu mailom.

SMART ODGOVOR NA SMART POTRAŽNJU

Ova je pogotovo vidljivo kod Iskonovaca. Iskon je inovativni telekom provider s naprednim korisnicima, među kojima su early-adopteri, tech-entuzijasti i digitalni nomadi (yes, it’s a thing) koji imaju velika očekivanja od svake nove Iskonove usluge. Motiviran njima Iskon je kreirao nove pakete s dva inovativna proizvoda - Iskon.TV s pametnim algoritmima i Iskon.Smart Wi-Fi, kućni internet nove generacije. 

ŽRTVE NAPREDNIH NAVIKA

U kampanji smo odlučili prikazati isječke iz svakodnevnog života Iskonovaca i promatrati kako se snalaze u svijetu koji ne drži korak s njihovim očekivanjima. Uz dozu suosjećanja, nude im se i novi Iskonovi paketi koji će, za razliku od stvarnog svijeta, biti dorasli njihovim zahtjevima. 

ISKONOVCI SU NAVIKLI NA POHVALE

Nagrada za kreativnost stigla je već dva mjeseca nakon launcha - kampanja je okrunjena srebrom na IdejiX 2018., a da je bila i efikasna svjedoči činjenica da se Iskon.Smart Wi-Fi u potpunosti rasprodao do zadnjeg komada. Tru story, bro. 

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Luka Pervan ~ Kreativni direktor, copywriter | Zvonimira Milevčić ~ Junior copywriterica | Damir Mazinjanin ~ Art direktor | Mišel Kovačić ~ Dizajner | Miro Čavar ~ UX/UI dizajner | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Stipe Bačić ~ Account Manager

Suradnici

Nikola Ležaić ~ Redatelj | Damjan Radovanović ~ Direktor fotografije | Ana Šepić Šolaja ~ Producentica (Centralna jedinica) | Katarina Bobić ~ Producentica (Centralna jedinica) | Damir Žižić ~ Fotograf

ISKON

Iva Pregernik Jungić ~ Direktorica marketinških komunikacija | Tajana Čonka ~ Specijalist u marketinškim komunikacijama | Iva Vukšić ~ Voditeljica odnosa s javnošću i sponzorstava | Lovorka Prtenjak ~ Specijalist u marketinškim komunikacijama | Krešimir Madunović ~ Predsjednik uprave

Iskonovci-su-navikli-na-smart-header
Smijem reći da je ovaj skript čekao u ladici par godina? Nekad je previše dobrih rješenja hendikep; na prvoj smo kampanji izabrali drugu opciju, a meni se stalno motao po glavi i znala sam da će doći vrijeme da ga pustimo van.

Iva Pregernik - Voditeljica marketinških komunikacija, Iskon

Iskonovci-su-navikli-na-smart-header
Moja prva kampanja u Señoru. Bilo je izazovno, ali trud se na kraju isplatio i kampanja je osvojila super nagrade!

Stipe Bačić - Account manager

Iskonovci-su-navikli-na-smart-header
Fun fact: U sceni s Ninom na kauču na kraju spota se čuje kako svi umiru od smijeha. Mislim da je Nikola (Ležaić) bio najglasniji.

Luka Pervan - Kreativni direktor

senor no hablo espanol