Kopirano!

Iskon-nazovi-Ninu-header

Klijent

Iskon

Brand

Iskon

Datum

Rujan 2018.

Kategorija

Telekomunikacije

NAZOVI NINU

EFFIE 2019 Telekomunikacije: bronca
IDEJA X 2019 Telekomunikacije: bronca
MIXX 2019 Direct response: finalist

Zvijezde koje brendovi koriste u kampanjama vrlo često svoj angažman svedu samo na snimanje TV reklame, PR članak i eventualno polusatno pojavljivanje na korporativnom eventu. Kako biti prodajno relevantan, a produbiti kontakt između zaštitnog lica brenda i publike?

ZOVI, SAMO ZOVI

Unatoč višegodišnjem ponavljanju kontakt broja 0800 1000 na svim materijalima, iz Iskona su u svakoj novoj kampanji uvijek inzistirali da on i dalje bude vrlo prisutan. Razlog? Za akviziciju je najvažnije da zainteresirani korisnik nazove - jednom kad ga prodaja ima na liniji, pola posla je obavljeno. Kako pronaći nov i zanimljiv način za motivirati potencijalne Iskonovce da nazovu Iskon?

CALL TO ACTION

Ograničeni medijski budžet odrazio se na zadano trajanje spotova - maksimalno ih je skratio! Inspiraciju smo pronašli u činjenici da je upravo lansirana Iskonova mobilna mreža što je bio savršen povod za bazirati kampanju na samim pozivima. Odlučili smo iskoristiti najpoznatiju Iskonovku Ninu Violić, komunicirati njen novi broj mobitela, a onda taj broj podijeliti sa svima! Call to action je bio samo jedan - call! Nina se odmah primila posla i u seriji kratkih spotova buduće Iskonovce pozvala da joj se jave.

Nula devet devet, petsto pet, dva osam dva osam… Halo, jesam dobio Ninu? 


Iako je Nina ponosna Iskonovka, 24/7 angažman u korisničkoj službi bi bio previše za pretrpani raspored prvakinje drame HNK pa se svima koji su nazvali javila... govornom porukom. Ali pozivatelji nisu bili razočarani, Nina ih je, uz pakete po cijenama preko veze, uvijek razveselila i šalom.

Neki od pozivatelja su Ninin broj shvatili kao pravi hotline tražeći informacije o vrućim web stranicama. Ninina saznanja smo i podijelili s javnosti.

Kliknite i vi na veseledomacice.org i provjerite zašto su tako vesele.

POZIV SE NE NAPLAĆUJE, ALI SE... ISPLAĆUJE

Broj Iskon.Mobile korisnika tijekom kampanje bio je za 140% veći u odnosu na period prije kampanje, a broj brzih online narudžbi povećan je za čak 172%.

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor | Jurica Ćorluka ~ Kreativni direktor, copywriter | Zvonimira Milevčić ~ Junior copywriterica | Damir Mazinjanin ~ Art direktor | Mišel Kovačić ~ Dizajner | Miro Čavar ~ UX/UI dizajner | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Stipe Bačić ~ Account manager

Suradnici

Miša Terzić ~ Redatelj | Damjan Radovanović ~ Direktor fotografije | Ana Šepić Šolaja ~ Producentica (Centralna jedinica), Katarina Bobić ~ Producentica (Centralna jedinica) | Damir Žižić ~ Fotograf

Iskon

Iva Pregernik Jungić ~ Voditeljica marketinških komunikacija | Tajana Čonka ~ Specijalistica u marketinškim komunikacijama | Iva Vukšić ~ Voditeljica odnosa s javnošću i sponzorstava | Lovorka Prtenjak ~ Specijalist u marketinškim komunikacijama | Mateo Svećnjak ~ Koordinator za evente, sponzorstva i promocije | Krešimir Madunović ~ Predsjednik uprave | Gordan Glušac ~ Marketing direktor

Iskon-nazovi-Ninu-header
Par dana prije launcha kampanje sam se probudio obliven znojem jer sam sanjao da ovo dijeljenje Nininog telefonskog broja nije u skladu s GDPR-om i da smo u velikim problemima pred zakonom.

Jurica Ćorluka - Kreativni direktor

Iskon-nazovi-Ninu-header
Uvijek je zanimljivo raditi kampanje s Ninom Violić, njezine improvizacije na snimanju često se ne opterećuju stvarima kao što je scenarij.

Stipe Bačić - Account manager

senor no hablo espanol