Kopirano!

Iskon-casting-header

Klijent

Iskon

Brand

Iskon

Datum

Ožujak 2017.

Kategorija

Telekomunikacije

CASTING

Ideja X 2018 Telekomunikacije zlato
Ideja X 2018 Najbolja cjelovita kampanja srebro
Effie 2018
Balcannes 2017 - top 25

Jako smo sretni svaki put kad imamo priliku raditi s pravim glumcima, a ne statistima koji na snimanju prvi put vide kameru (pa uz nju opale selfie #setlife). Nadamo se da su i pravi glumci sretni kada dobiju priliku glumiti prema dobro napisanim konceptima.

POTROŠAČ SIT, PAKETI NA BROJU

Prije lansiranja novog trio paketa, Iskon se suočio s brojnim izazovima: tržište zasićeno sličnim proizvodima, potrošači zasićeni neusporedivim ponudama, TV program zasićen identičnim reklamama… Uz to, zbog HAKOM-ove regulacije, Iskon nije u poziciji isticati se cijenom.

SVI REKLAMIRAJU, JA NE ČUJEM

Zbog nesumjerljivosti paketa na tržištu, teško je korisniku opisati koliko je neki paket dobar. Možda je jeftiniji par kuna, ali sadrži li njegov omiljeni TV program? Internet brzine 200 megabita? Da, ali u kvartu su parice iz 2. svjetskog rata. Besplatni pozivi unutar mreže, ali što je s cijenom uspostave poziva? Iskon u komunikaciji ima tradiciju best buy TRIO paketa. Problem je što iste kombinacije triju usluga (pod istim generičkim imenom) nude i konkurenti. Za ovu kampanju kreirani TRIO paket nije imao najveći broj TV programa, besplatnih minuta ni najbrži internet na tržištu. Komunikacijski izazov bio je prikazati ga kao optimalni kombo za ciljanog korisnika – i to s toliko puno benefita da ga je nemoguće opisati. Zbog toga smo ga brendirali kao Iskon FULL paket s full puno TV programa, full puno besplatnih minuta razgovora i full brzim internetom i tako ga diferencirali od konkurencije. Odabir paketa je kompleksan posao, a osmišljavanjem FULL paketa se taj posao korisnicima pojednostavio.

A SAD S MALO VIŠE OSJEĆAJA

Casting je u formi anti-reklame koja ruši četvrti zid i otkriva pripreme za snimanje „prave” reklame, a istovremeno „mokri san” svakog klijenta: celebrityji cijelo trajanje ponavljaju benefite ponude. Tko bolji da korisnicima opiše taj paket nego najnagrađivaniji hrvatski glumci? Lana Barić, Nina Violić i Krešo Mikić su pokušali, a jesu li uspjeli pogledajte ispod.

Obični billboardi nisu bili dovoljni da opišu paket pa smo pribjegli izmjenjivom, koji to drukčije pokušava svaki dan. S istim problemom smo se nosili i u radio spotu.

LJUDI JA SAM ZADOVOLJNA

Rezultate je također teško opisati, ali lako brojčano prikazati. Broj novih pretplatnika u odnosu na bazu povećan je za 50%, broj Iskon.TV korisnika povećan je za 29%, a uz rekordan broj dolaznih poziva call centru, kampanja je generirala porast poziva vezanih uz reklamu za čak 114%. Kampanja je osim korisnika, oduševila i festivalske žirije: u nizu nagrada, najsjajnija je titula kampanje godine na IdejiX.

Laninu nemogućnost i frustraciju da svojom glumom dočara, ovog puta najbolje želje, pokazali smo i u novogodišnjoj čestitki koju su Iskonovci slali kolegama i partnerima. 

NEŠTO JAKO MODEMNO

Ova je kampanja po još nečemu inovativna: moderniznirali smo i Iskonov vizualni identitet. Uz redefiniranu i proširenu paletu brand boja, postavljen je grid sustav rasporeda elemenata na materijalima. Inspiriran vizualnom logikom digitalnog svijeta i modularnošću Iskonovih usluga, popravio je vizualnu atraktivnost i prepoznatljivost, dozvolio fluidnost u animaciji i spasio naše kreativce neprospavanih noći pred lansiranja kampanja.

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Jurica Ćorluka ~ Kreativni direktor, copywriter | Luka Pervan ~ Copywriter | Damir Mazinjanin ~ Art direktor | Mišel Kovačić ~ Dizajner | Miro Čavar ~ UX/UI dizajner | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Nina Trumbić ~ Account executive

Suradnici

Miša Terzić ~ Redatelj | Ana Šepić Šolaja ~ Producentica (Centralna jedinica) | Mia Gvozdić Michl ~ Producentica (Centralna jedinica) | Damir Žižić ~ Fotograf

ISKON

Iva Pregernik Jungić ~ Voditeljca marketinških komunikacija | Tajana Čonka ~ Specijalistica u marketinškim komunikacijama | Iva Vukšić ~ Voditeljica odnosa s javnošću i sponzorstava | Mateo Svećnjak ~ Koordinator za evente, sponzorstva i promocije | Lovorka Prtenjak ~ Specijalist u marketinškim komunikacijama | Krešimir Madunović ~ Predsjednik uprave

Iskon-casting-header
Moja treća, ali prva Señorova kampanja godine na IdejiX – teško da bih mogao biti ponosniji.

Vanja Blumenšajn - Vrlo kreativni direktor

Iskon-casting-header
Ovo je projekt koji dokazuje da ne mora biti komplicirano da bi bilo inteligentno, niti mora biti skupo i napucano da bi imalo smisla. Sve što ti treba je jedna dobra ideja koju čak ni tri nagrađivana glumca neće uspjeti realizirati.

Lana Barić - Glumica

Iskon-casting-header
Najgori brief, najkraći rok i najbolja kampanja. I to je moguće! Meni osobno najdraža dosad. Kako je Vanja rekao za nju: „mokri san svakog klijenta” – i stvarno je! Ljudi ja sam zadovoljna :D

Iva Pregernik - Voditeljica marketinških komunikacija, Iskon

Iskon-casting-header
Obožavala sam to snimanje, jer sam se mogla zezati s predrasudama o glumicama, a posebno sam uživala iskaljujući bijes na režisere koji me ponekad nerviraju jer ne razumiju proces koji prolazimo, pa zahtjevaju gluposti.

Nina Violić - Glumica

Iskon-casting-header
Po prvi put mogao sam da budem arhetip reditelja i maltretiram glumce. Kakva poslastica. Dijalog pred kamerom otišao je tako daleko da je ekipa mislila da sam se posvađao s glumcima, a mi smo tako uživali u ovoj dečijoj kreativnosti da sam ponovo shvatio zašto volim svoj posao.

Miša Terzić - Redatelj