Kopirano!

brufen-nemojte-muciti-sami-sebe-header

Klijent

Mylan

Brand

Brufen Effect

Datum

Listopad 2016.

Kategorija

Zdravlje, ljepota i moda

NEMOJTE MUČITI SAMI SEBE

Indoor Kreativac 2016
Ideja X 2017
Effie 2018

Svi smo vidjeli klasičnu TV reklamu za lijek protiv bolova - osoba obavlja neku svoju uobičajenu dnevnu aktivnost u kojoj inače uživa, iznenadan bolan izraz na licu te osobe nam kaže da je zabavi došao kraj i onda prelazimo na telop u kojem na silueti čovjeka vidimo crvene pulsirajuće točke. Mora li to izgledati tako?

BOLNA TOČKA OGLAŠAVANJA ANALGETIKA

Tržište je prezasićeno raznim lijekovima protiv bolova i nije lako biti primjećen. Privrženost potrošača „svom” lijeku je velika; koriste taj jedan svoj, prelazak na drugi nije vrlo vjerojatan. Iako je postojala svijest o Brufen brandu, nije dolazilo do povećanja u prodaji.

KAKO SE ISTAKNUTI MEĐU 28 BRANDOVA?

Potrebna je kampanja koja jasno komunicira prednosti Brufen Effecta, ali i odskače od uobičajene farmaceutske oglašivačke šprance prikazivanja mjesta boli i opisivanja tog osjećaja - potrošači znaju što je problem - oni trebaju rješenje. Ono što nam je privuklo pozornost na fokusicama je to da je glavni kriterij potrošača za uzimanje lijeka razina boli.

„Pokušavam izdržati dokle god mogu.”
„Uzimam lijek samo kad nema drugog izlaza.”
„Pokušavam izdurati bez tablete.”

ZAŠTO SE MUČIMO?

Očito je da kad nas boli pokušavamo ignorirati bol - patimo i čekamo da jednostavno prođe. Zašto mučimo sami sebe kad je rješenje na dohvat ruke?

Ideju TV spota smo prenijeli i u druge materijale u kampanji pa tako potrošače „mučimo” putem radija i You Tube prerolla, a brzinu djelovanja Brufen Effecta smo pokazali na seriji plakata.

REZULTATI THROUGH THE (B)ROOF

Nagrađeni zlatom za kreativnost na IdejiX 2017., zlatom za učinkovitost na Effieju 2018., ali i ono najvažnije, povjerenjem potrošača: Brufen Effect je uhvatio tržišni udio od čak 12,5% i skočio na drugo mjesto vrlo konkurentnog tržišta OTC ibuprofena.

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Jurica Ćorluka ~ Kreativni direktor, copywriter | Vinko Čuljak ~ Dizajner | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Nina Trumbić ~ Account executive

Suradnici

Miša Terzić ~ Redatelj | Aleksandar Ilić ~ Direktor fotografije | Ana Šepić Šolaja ~ Producentica (Centralna jedinica), Katarina Bobić ~ Producentica (Centralna jedinica) | Mia Gvozdić Michl ~ Producentica (Centralna jedinica) | Ana Buljan~ Production designer | Damir Žižić ~ Fotograf

Mylan

Ines Graf Jovičin ~ Product manager | Goran Jaković ~ Marketing manager | Karol Skoczylas ~ OTC manager Europe

brufen-nemojte-muciti-sami-sebe-header
Jednog radnog ljeta, u jednom klimavom polu-dvorcu u Jaski, koji kao da je jedva čekao da njegovi rastureni podrumi još jednom ožive, barem kao set up za horror priču, sagradili smo tamnice za mučenje. Ubile nas baklje.

Ana Buljan - Scenografkinja

brufen-nemojte-muciti-sami-sebe-header
Poprilično sam se namučio sa smišljanjem što napisati kao izjavu za ovaj projekt pa sam se onda sjetio insighta iz reklame i odlučio muku prekinuti ovim meta pristupom. Olakšanje je nastupilo instantno!

Jurica Ćorluka - Kreativni direktor

senor no hablo espanol