Kopirano!

Megle-S-farme-header

Klijent

Meggle

Brand

S Farme

Datum

Ožujak 2018.

Kategorija

Hrana

SVJEŽE VIJESTI S FARME

IdejaX 2018 Food: finalist

GMO-free, gluten-free, organsko, iz eko-uzgoja… Potrošači nikad nisu bili zabrinutiji, ali ni osvješteniji o hrani koju konzumiraju. Važno nam je znati odakle dolazi, kakve procese prolazi i je li na kraju odgovarajuće kvalitete.

Teška vimena, prijatelju moj

Danas je kupac okružen širokom lepezom proizvoda iz nepoznatih izvora, što dovodi do nepovjerenja prema prehrambenoj industriji. U vrijeme kad ne znamo ni što pijemo ni što plaćamo, Meggle je plasirao novi proizvod poseban upravo po svom strogo kontroliranom porijeklu.

„Brazilske banane, indijsko grožđe, argentinska svinjetina… Može li se u dućanima naći išta domaće?”

„Ovo mlijeko kravu nije vidjelo. Tko zna otkud to dolazi...” 

Svježe vijesti iz provjerenog izvora

Autentičnost i kvaliteta (n)ovog mlijeka zajamčena je činjenicom da sve količine dolaze s jedne jedine obiteljske farme Landia u slavonskim Tordincima gdje krave slobodno šeću, hrane se prirodno uzgojenom hranom i same biraju trenutak za mužnju. Glavnu smo prednost odlučili komunicirati i u imenu branda - tako je nastalo Mlijeko „S farme” kojem će se u budućnosti pridružiti i cijela paleta proizvoda „S farme”. Baš kao Meggle i Landia, i dizajn je spojio najbolje od tradicionalnog i modernog.

Med i mlijeko u sektoru prodaje

Za lansiranje novog branda izmuzli smo brdo materijala, među kojima su se posebno proslavile Svježe vijesti iz provjerenog izvora. Tiskane u impresivnih 240,000 primjeraka postale su najtiražnija tiskovina u zemlji i pomogle izvrsnim prodajnim rezultatima.

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor | Luka Pervan ~ Kreativni direktor, copywriter | Zvonimira Milevčić ~ Junior copywriterica | Damir Mazinjanin ~ Art direktor | Željka Vodopija Seifert (Keks) ~ Art direktorica | Nikolina Steković ~ Dizajnerica | Marinko Murgić ~ Dizajner | Miro Čavar ~ UX dizajner | Danijela Maričević ~ Account direktorica | Irena Lešković ~ Account manager | Ines Paraminski ~ Account executive | Mišel Kovačić ~ DTP

Meggle

Ana Pecotić ~ Voditeljica marketinga SEE | Jasenka Barbarić ~ Voditeljica marketinga

Megle-S-farme-header
Ono što su novine „S farme“ trebale biti je dio press kita za 50-ak ljudi. Ono što su postale je najtiražnija tiskovina u Hrvatskoj. Tako genijalan materijal smo jednostavno morali podijeliti sa svima.

Ana Pecotić - Head of Marketing, Meggle SEE

Megle-S-farme-header
Ovo mi je bio jedan od prvih zadataka u Señoru i bila sam malo sumnjičava - pitala sam se smije li me posao ovoliko zabavljati. Srećom, pokazalo se da projekt trpi našu „neozbiljnost” i da je baš zahvaljujući njoj doživio ozbiljan uspjeh.

Zvonimira Milevčić - Junior copywriterica

Megle-S-farme-header
Najzabavniji dio kampanje su bile „Svježe vijesti”, prve novine na kojima sam radila u životu i dokaz da POS ne mora biti dosadan. Ujedno i škola da vjerujem kolegi kada u nešto jako vjeruje, kao što je Luka vjerovao u ove novine.

Danijela Maričević - Account direktorica

senor no hablo espanol