Kopirano!

klopa-s-klupa-header

Klijent

Señor

Brand

Señor

Datum

Listopad 2014.

Kategorija

Turizam, kultura i slobodno vrijeme

KLOPA S KLUPA

Nešto se čudno događa sa Zagrebom. U zadnje vrijeme ljudi sjede na Zrinjevcu na travi, muzej ulične umjetnosti u napuštenoj bolnici, a u kafićima sve češće psima natoče vodu. Jesu li to znaci da smo konačno shvatili kako grad služi da u njemu živimo, umjesto da ga promatramo s pristojne udaljenosti? Je li revolucija došla u kamionima H&M-a, downloadana torrentom ili je hipsterski lobi umiješao svoje prste, nije bitno. Kad već upijamo loše, veseli da se ponekad preslika i pokoja pozitivna stvar iz zemalja u kojima je život više od borbe za održanje istog.

FAST FOOD = JUNK FOOD?

Ako sve češće jedemo na ulici, moramo li zbog toga jesti loše? Street food nisu (samo) ćevapi upitne recepture, sendviči iz pekare i polu-hladne pizze. Pametno osmišljena hrana od zdravih, domaćih namirnica, kreativno prezentirana i po pristupačnim cijenama pretvara usputni zalogaj u mini iskustvo, puni trbuh i baterije.

KLOPA S KLUPA

Događaj smo zamislili kao fini projekt koji donosi domaće i internacionalne zalogaje na Dolac – trbuh grada, mjesto sastanaka i druženja. Dolac je logičan izbor - sviđala nam se ideja transformacije prostora i hrane; namirnice koje prijepodne prodaju kumice, poslijepodne kuhari pretvaraju u brze zalogaje. Za ovu smo gastro-inicijativu razvili ime, identitet i komunikaciju te organizirali event s prijateljima iz Projektila.

ULIČNA (R)EVOLUCIJA

U subotu zaista nitko nije kuhao... osim chefova koji su po fer cijenama spremali ulične delicije. Dolac je 27.9. u popodnevnim satima pohodilo desetak tisuća Zagrepčana i njihovih gostiju i, ako je suditi po atmosferi i komentarima, jedva čekaju nastavak.

KSK je u nekom trenu te subote prerasla i ono što smo sami zamišljali - kao ogledalo u kojem možemo vidjeti sami sebe; što Zagreb nudi, što predstavlja, što može predstavljati. Nadamo se većem razumijevanju Grada i podršci sponzora s kojima ćemo Klopu s klupa pretvoriti u najfiniju zagrebačku tradiciju.

+91 više

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Imelda Ramović ~ Dizajnerica (Mireldy)

Suradnici

Maja Danica Pečanić ~ Fotografkinja kampanje | LeTim ~ Fotografi eventa | Kristijan Smok ~ Autor videa | Boris Miletić | Sanja Šiljković

Projektil

Ivana Boras ~ Project director | Vedran Blumenšajn ~ Project manager | Maja Dujlović ~ Project executive

klopa-s-klupa-header
Iako se danas čini čudno, organizirati street food event 2014. na Dolcu bilo je vrlo smjelo. „Ozbiljni” restorani nisu mislili da je to za njih, Grad nije znao što s nama, ali mi smo vjerovali u super priču. Kada će nova KSK? Nadamo se uskoro.

Ivana Boras - Project director

klopa-s-klupa-header
Ako imate projekt u kojem se jede i pije - tu smo. A ako ga nema, smislit ćemo ga sami. Još uvijek smo u potrazi za sponzorom ovog fantastičnog projekta, javite se.

Vanja Blumenšajn - Vrlo kreativni direktor

klopa-s-klupa-header
Veseli me što smo uspjeli na pametan i fin način valorizirati zagrebački centar.

Iva Kaligarić - Strateška direktorica