Kopirano!

tereza37_desktop_header

Klijent

Focus Media

Brand

Tereza 37

Datum

Srpanj 2020.

Kategorija

Turizam, kultura i slobodno vrijeme

Tereza37

IdejaX 2021 Dizajn: finalist

Filmski plakat je posebna zvjerka. U doba starog Hollywooda, samo jedan plakat za film je bio nepoznanica - gotovo da je svako kino izrađivalo svoj vizual. Iz perspektive online oglašavanja, kad je potpuno uobičajeno testirati desetke verzija poruka i vizuala, gotovo je nezamislivo da je nekad oglašivačka budućnost cijelog projekta ovisila o jednom jedinom vizualu.

NO SPOILERS

Film redatelja Danila Šerbedžije, po scenariju Lane Barić, koja igra i glavnu ulogu, nakon 14 godina (!!!) u nastajanju konačno je doživio i svoju premijeru. “Ova razorna i na trenutke toplo humorna generacijska priča prati ženu u ranim tridesetima, koja u raspadajućem ambijentu suvremenog Splita pokušava pronaći svoj komadić sreće. Rastrgana između romantičnih nadanja i razočaravajuće stvarnosti, Tereza je junakinja s kojom se lako možemo poistovjetiti”. Uz Lanu Barić u filmu igraju Ivana Roščić, Marija Škaričić, Leon Lučev, Dragan Mićanović, Goran Marković…

To je priča o ženi koja se oslobađa i doznaje istinu o sebi kroz nemoral: taj je nemoral neće usrećiti, ali će joj pomoći da komunicira sa sobom na istinit način. Željela sam pokazati da je svako kršenje normi legitimno i da svaka istina nema nužno pozitivan ili nužno negativan predznak. Mislim da je važno ne sramiti se svojih istina, kakve god one jesu. - Lana Barić za Novosti

ŠTO JE BOLJE OD DOBROG FILMSKOG PLAKATA?

Tri dobra filmska plakata. Danas, iz perspektive online oglašavanja, kad je potpuno uobičajeno testirati desetke verzija poruka i vizuala, gotovo je nezamislivo da je nekad oglašivačka budućnost cijelog (ponekad i višegodišnjeg) projekta ovisila o jednom jedinom vizualu. Na kraju krajeva, i filmovi se, kao i brandovi, predstavljaju pred raznim publikama: žirijima festivala, festivalskom publikom, kino publikom… koje imaju različite ukuse i senzibilitete pa ima i smisla da s njima različito komuniciramo. Zato nas je zaintrigirao dogovor s ekipom filma da Terezu37 opremimo s više ravnopravnih plakata. Svaki od njih, izveden drugačijom tehnikom i pristupom, interpretira motive i ugođaj filma. Zanimljivo će biti, nakon gledanja naravno, čuti feedback koji je plakat, po tvom mišljenju, najbolje prenio tu atmosferu.

A uz tri plakata, Tereza37 dobila je (zasad) devet nagrada, od kojih i Zlatnu arenu za najbolji film na 67. Pulskom filmskom festivalu.

Želja da budu viđene, prihvaćene i voljene bila mi je nekako najtužnija kod žena u Dalmaciji, od svih mjesta u svijetu na kojima sam bila jer je Dalmacija moja. Kažu da u Dalmaciji vlada matrijarhat, ali jadan je taj naš matrijarhat. Žene su često odgajane kao sluškinje, a sinovi su stavljeni na pijedestal. Kad postanu majke, te žene često imaju problem otpustiti svoje sinove od sebe jer se drugačije nisu uspjele realizirati, nego kroz majčinstvo i kulinarstvo. Tako se i Tereza zapetljala u to da misli kako se mora realizirati kao majka, u nedostatku smisla - zapravo. Ali i iz dosade. Mi smo konzervativno i patrijarhalno društvo te je i dalje neshvatljivo i neprihvatljivo ako se neka žena naprosto ne želi realizirati kao majka. - Lana Barić za tportal.hr

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor | Damir Mazinjanin ~ Art direktor | Tomislav Fabijanić ~ Senior dizajner | Anamarija Vuić ~ Account executive

Focus Media

Irena Marković ~ Producentica

Suradnici

Nikola Predović ~ Fotograf

tereza37_desktop_header
Dok advertising ima stroža pravila, rad na filmskom plakatu nosi više slobode u interpretaciji ideja i motiva. Tako su i nastala tri plakata, kao tri različite vizije iste priče. Plus, super je tu i tamo dobiti brief u video formatu.

Tomislav Fabijanić - Senior dizajner, Señor