Kopirano!

unblock-header

Klijent

Señor

Brand

unBLOK

Datum

Prosinac 2017.

Kategorija

Samoincirano

UNBLOK

Izložba hrvatskog dizajna 2018

Svatko tko je ikada stajao pred praznom stranicom A4 papira zna koliko je užasno naletjeti na kreativnu blokadu - taj osjećaj nemogućnosti da se prestrojiš iz trake koja nikuda ne vodi. Može li se trenutnoj nestašici kreativnosti nekako kreativno doskočiti?

KAD IDEJE PRESUŠE

U želji da pomognemo kolegama kreativcima (i sebi samima) osmislili smo unBLOK, višenamjenski blok koji služi za pohranjivanje ideja, ali i za poticanje istih. Samo kreativnost može potaknuti kreativnost. Na stranicama unutar bloka nalaze se zadaci čija je svrha razbiti svakodnevnu mentalnu rutinu i potaknuti kreativni proces. Krajnji rezultat je manje važan. Najvažnije je zaboraviti na granice, autocenzuru, usporedbe i sve ostale neprijatelje kreativne slobode i iznenaditi – sebe! 

FESTIVAL KREATIVNOSTI

I tu nismo stali! Željeli smo istražiti koliko rješenja može imati isti zadatak i pokazati kako jedno pitanje može imati nebrojeno puno odgovora. Zato nam vlasnici unBLOKOVA mogu poslati riješene zadatke i sudjelovati na BLOK partyu - izložbi poslanih radova - bez ocjenjivanja ili cenzure. Jer upravo nam raznolikost rješenja otvara nove perspektive, pokazuje vrijednost različitih pristupa i služi kao inspiracija.

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor | Luka Pervan ~ Kreativni direktor | Jurica Ćorluka ~ Kreativni direktor | Zvonimira Milevčić ~ Junior copywriterica | Damir Mazinjanin ~ Art direktor | Klasja Habjan ~ Art direktorica | Nina Trumbić ~ Voditeljica projekta

unblock-header
Osmišljavanje vježbi koje mogu na neočekivan ili duhovit način potaknuti tuđu kreativnost bio je također unblok zadatak sam po sebi. Iako je u industriji kreativnost češće odgovor, a rjeđe pitanje ili zadatak, u ovom je projektu riječ o obostranoj igri.

Klasja Habjan - Art direktorica

unblock-header
Savjet za sastanke: uvijek ponesite blok. Ako za vrijeme sastanka zapisujete u blok, izgledat će kao da pozorno pratite, ali ako to isto pišete u mobitel - izgledat će kao da nepristojno chatate s frendovima.

Luka Pervan - Kreativni direktor