Kopirano!

201902-Cert-Naivac-KV 2

Klijent

CARNET

Brand

CERT.hr

Datum

Ožujak 2019.

Kategorija

Društvene akcije

VELIKI HRVATSKI NAIVCI

IDEJA X Društvene akcije: zlato
IDEJA X Dizajn: bronca
Behance

Tiskane i druge „stare” medije zamijenio je internet, a količina povjerenja u te tradicionalne medije se samo transferirala na nove. Mogu li pikseli na ekranu biti vjerodostojni kao tinta na papiru? Kako u ljude usaditi zdravu skepsu prema internetu, mediju čiji checks and balances praktički ne postoje?

OVO MI JE ŠKOLA

Svakog dana veliki broj ljudi u Hrvatskoj nasjedne na neku od internetskih prevara, a glavni razlog toga je njihova naivnost. Zbog demografije (stariji građani) ili manjkavog obrazovnog sustava (mladi), većina stanovništva je samouka u navigiranju online prostorom, zbog čega na internetu naivno prihvaćaju stvari kakve su "crno na bijelo" i tako postaju savršena meta za manje ili više sofisticirane metode prevara. Kako ih upozoriti?

MOŽEŠ (SE) SLIKAT AKO SI NAIVAN

Rješenje smo našli u ideji o velikim hrvatskim naivcima - ljudima koji zbog vlastite naivnosti postaju žrtve zlonamjernih internetskih prevaranata. Osim kroz prikaz njihovih rizičnih ponašanja htjeli smo dodatno podcrtati naivnost kao glavni uzrok problema, što smo napravili hommageom hrvatskoj naivi; proslavljenom umjetničkom pravcu iz 20. stoljeća koji je tako postao savršen izvor inspiracije za art direkciju i vizualni seting u kampanji.

Nakon portretiranja, velikani hrvatske online naive postali su velikani serije TV spotova u kojima smo publiku upoznali s njihovim nesretnim pričama kako i oni ne bi ponovili iste greške.

24 SLIČICE U 3 MJESECA

Vizuali i TV spotovi nastali su višemjesečnim procesom u kojem je ilustrator u stilu naive kadrove slikao sličicu po sličicu, koje su onda animatori spajali u pravi mali animirani film.

101 MILIJUN PREGLEDA U PRVOM DANU PRIKAZIVANJA

Nemoj naivno vjerovati baš svemu što pročitaš na webu (osim ako je Señorov). Malo realniji, ali ipak sjajni rezultati: broj prijavljenih incidenata u odnosu na isti period prošle godine je skočio za čak 60% (što znači da korisnici prepoznaju CERT.hr kao relevantnu instituciju za online sigurnost), dok je aktivnost na CERTovim društvenim mrežama u vrijeme kampanje skočila za 260%. Očito postajemo sve manje i manje naivni.

Credits

SEÑOR

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Jurica Ćorluka ~ Kreativni direktor, copywriter | Damir Mazinjanin ~ Art direktor, dizajner | Alen Lipuš ~ Art direktor, dizajner | Miro Čavar ~ UX/UI dizajner | Danijela Maričević ~ Account direktorica | Anamarija Vuić ~ Account Executive Junior | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica

Suradnici

Vedran Klemens ~ Ilustrator | Marin Balaić ~ Animator | Chris Correia ~ Animator | Dubravko Robić ~ Skladatelj | Ladislav Župančić ~ Fullstack developer

CARNET

Marina Dimić Vugec ~ Specijalist računalnih sustava, Odjel za Nacionalni CERT | Svan Hlača ~ Viši tehničar, Odjel za Nacionalni CERT | Ana Smoljo ~ Voditeljica Ureda za komunikacije | Nino Ćosić ~ Koordinator marketinga | Goran Škvarč ~ Koordinator međunarodne suradnje

201902-Cert-Naivac-KV 2
Shvatio sam da je naivnost kao nevinost, kad je jednom izgubiš ne možeš je vratiti. Ali barem se možeš praviti naivnim. :*

VEDRAN KLEMENS - ILUSTRATOR

201902-Cert-Naivac-KV 2
Pred samo lansiranje kampanje pojavila se mini panika da nas ne tuži netko tko se zove kao ovi naši naivci, ali imena su nam bila toliko dobra da ih nismo htjeli mijenjati. Pravi Josipe Švigiru, hvala što ili nisi vidio reklamu ili si kul lik.

JURICA ĆORLUKA - KREATIVNI DIREKTOR

senor no hablo espanol