Kopirano!

azuri-zasto-se-kuhate-ovog-ljeta-header

Klijent

Deltron

Brand

Azuri

Datum

Lipanj 2018.

Kategorija

Trgovina i kućanstvo

ZAŠTO SE KUHATE OVOG LJETA?

IDEJA X Trgovina i kućanstvo: finalist

Hrvatska je poznata po dvjema stvarima: velikim ljetnim temperaturama i kampanjskoj pripremi za nadolazeće vrućine. Obje stvari čine je idealnom za ljetnu kampanju za klima uređaje. 

„Bila sam na koncertu u Tvornici. Živa sam se skuhala.” - anonimna obožavateljica Vojka Vrućine

DROP IT LIKE IT’S HOT

Sredinom 2018. Deltron je odlučio lansirati novi, mainstream brand klima uređaja Azuri i za tu prigodu zaželio kul outdoor kampanju. I dok se sama komunikacijska strategija oslanjala na podsjećanje ljudi na neugodu koju proživljavaju kada su izloženi pravim ljetnim vrućinama, egzekucijom smo se pobrinuli da ne završimo u istom loncu s hrpom sličnih oglasa za klima uređaje koji svakog ljeta preplavljuju billboarde diljem Hrvatske. 

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Luka Pervan ~ Kreativni direktor, copywriter | Damir Mazinjanin ~ Art direktor | Klasja Habjan ~ Junior dizajnerica | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica

Suradnici

Aarón Martínez ~ Ilustrator

Deltron

Ivica Bašić ~ Član Uprave

azuri-zasto-se-kuhate-ovog-ljeta-header
70% vremena na ovom projektu sam potrošio tražeći dobrog 3D ilustratora. Na kraju sam ga pronašao. U Meksiku. ¡Saludos, Aarón!

Luka Pervan - Kreativni direktor

senor no hablo espanol