Kopirano!

header-desktop

Klijent

Franck

Brand

Franck Cappuccino

Datum

Listopad 2021.

Kategorija

Piće

ZA ONE KOJI ZNAJU UŽIVATI

IdejaX 2022 Bezalkoholna pića - bronca

Kad kažemo ciglica, rijetko kome će prva asocijacija na to biti građevni element. Već generacijama jutra mirišu na Franckovu kavu, a sad je došlo vrijeme i da popodnevne sieste dobiju aromu njegovog cappuccina.

KREMA KATEGORIJE

Za razliku od kave koju pijemo da nas razbudi, cappuccino volimo iz drugih razloga — on je tu da nas opusti, a u tome i uspijeva zbog slatkastog okusa i kremaste teksture. Kako u novoj kampanji diferencirati Franck cappuccino od jake konkurencije i etablirati ga kao lidera u ovoj slatkoj kategoriji?

WE’LL SOMETIMES BE ROYALS

Ponekad ideja za komunikaciju proizađe iz promatranja potrošača. Kako koriste proizvod? U kojim prigodama? Zašto ga vole? Što im on predstavlja? Cappuccino se ispija u trenutcima u kojima se želiš počastiti ili si ugoditi ovim malim treat-yourself desertom. Inspirirala nas je sposobnost ljudi da uz cappuccino i najmanji trenutak učine posebnim i uzdignu ga iz običnog doživljaja u pravi užitak. A kad bi se za takvo uživanje dijelile titule, oni bi zasluženo postali plemstvo! Zato nova Franck cappuccino kampanja vrvi plemićkim titulama dobivenih za izvanredno ponašanje u poznatim trenucima ugode potpisanih sloganom — Za one koji znaju uživati.

Neki od likova koji su pronašli svoje mjesto u kampanji su Barunica Ugašenih Notifikacija za Vikend, Kralj Rastezanja Pauze za Ručak ili Grofica Spajanja Neradnog Četvrtka s Ponedjeljkom… a još jedan primjer ste i vi, Vladari Čitanja Naših Kejseva. I vi znate uživati, pa samo tako nastavite dalje skrolajući kroz vizuale i ostale materijale.

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Jurica Ćorluka ~ Head of creative, copywriter | Lucija Drača ~ Junior copywriterica | Tomislav Fabijanić ~ Head of design | Mišel Kovačić ~ Dizajner | Dora Kasun ~ Dizajnerica | Martina Petric ~ Junior dizajnerica | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Danijela Maričević ~ Head of account | Ana Šutić Renić ~ Account direktorica | Maria Šimurina ~ Senior account executive

Suradnici

Ivan Stojiljković ~ Redatelj | Aleksandar Košutić ~ DOP | Valent Balun ~ Montažer | Isa Živanović ~ Producentica (Blau) | Nikola Zelmanović ~ Fotograf | Tomislav Može ~ Snimatelj (digital) | Boris Miletić ~ Making of fotograf

Franck

Zvonimir Seki ~ Direktor marketinga | Draga Žulj ~ Senior Brand managerica | Anđelka Mijatović ~ Brand managerica

header-desktop
Čim smo vidjeli prijedlog kreativnog rješenja znali smo da će odlično razumijevanje zadatka, u kombinaciji s dobro poznatim izričajem Señora rezultirati kreativnim konceptom kojim ćemo na autentičani zabavan način ispričati priču o našem brendu.

Zvonimir Seki - Direktor marketinga, Franck