S ukupno šest finalista i četiri osvojene nagrade (Zlato za Otkrij Varteks, srebra za Nije u redu u uredu, Oči ti šalju signale, Prvi put), ove godine smo na regionalnom natjecanju oglašavanja BalCannes proglašeni drugom najboljom agencijom u regiji! A osim ovih nagrada, iz Rovinja se vraćamo i s tri IdejeX — kampanja za Varteks osvojila je zlato u kategoriji Moda i ljepota i bronca u kategoriji Film, a Indirekt brončanu IdejuX u kategoriji Branding. Bear with us, uz pobjednike imamo i četiri finalista IdejeX (Iskrenovci, Mentalna higijena za Wiener osiguranje, L’ortolano i Samo Osječko) i dva finalista MIXX-a (Mentalna higijena i Wiener putno osiguranje). Čestitamo i svim drugim dobitnicima!
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Najnovije
BACI OKO
NOVI SPOT ZA JGL
Suhe i nadražene oči trebaju olakšanje koje donose nove Vizol S Hydro Lipid Balance kapi, a kapima je pak, trebao TVC koji će to olakšanje ljudima - predočiti. Novi spot dio je platforme “Vjerujte svojim očima” koju smo osmislili za JGL.
[čitaj više]RAME ZA SHVAĆANJE
RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.
[čitaj više]