Kopirano!

varteks_case_2022_cover_web

Klijent

Varteks

Brand

Varteks

Datum

Ožujak 2022.

Kategorija

Zdravlje, ljepota i moda

OTKRIJ VARTEKS

Dani Hrvatskog filma 2022

Being perfect is boring! Relevantno oglašavanje danas nemoguće je bez iskrenog dijaloga s publikom i uvažavanja inputa koji od nje dolazi. Umjesto skrivanja, brandovi se, kao i ljudi, ne bi trebali bojati pokazati nedostatke i biti relatable. Ovo nas je vodilo pri predstavljanju nove kolekcije i nove ere vremešne modne kuće koju vrijedi ponovno otkriti. Ako ste se i vi pitali što je zajedničko Jugi, trajnim frizurama i krstitkama odgovor vas čeka ovdje.

(STARO)MODNI BRAND

Varteks je modni brand sa stoljetnom tradicijom proizvodnje komada visoke kvalitete materijala i izrade. Uz svoje kolekcije, Varteks proizvodi i odjeću za druga, svjetski poznata imena poput Huga Bossa s kojim surađuje preko 20 godina. Ali ako, uz svu priznatu kvalitetu i cijenjeno umijeće šivanja, pitate prosječnog kupca što misli o Varteksu, dobit ćete odgovor da — ne misli.

Kupci znaju za Varteks, no velika većina ih se s brandom ne identificira, a u odnosu na high street i konkurentske brendove značajno manje posjećuju Varteksove dućane. Iako su upoznati s brandom i prepoznaju njegovu kvalitetu, kupci ga se jednostavno ne sjete pri kupovini odjeće. I kad razmišljaju o Varteksu, uglavnom ga doživljavaju konzervativnim ili kao brand s kvalitetnom odjećom za posebne prigode. Kako kupcima promijeniti percepciju i potaknuti ih da ga uzmu u obzir u idućoj kupovini i kad se ne radi o prigodama poput krizme ili krštenja?

I dalje mi je omiljen! — kuma Nevenka

VARTEKSOVO PROLJEĆE

Kažu da imaš jednu priliku za ostaviti prvi dojam. Kako onda predstaviti novi dojam branda koji postoji od 1918.? Svašta se u međuvremenu događalo, a zadnji val osvježenja u ovu modnu kuću došao je s novom kreativnom direktoricom Martinom Vrdoljak Ranilović koja je, ne odstupajući od kvalitete i brand identiteta, klasičnom dizajnu dodala dah suvremenosti.

Varteksova SS22 kolekcija sadrži denim u novim oblicima, formalna odijela u fluorescentnim bojama i netipičnim krojevima, nasljeđe Varteksa u modernoj interpretaciji i druge novitete. Kad se poznatoj kvaliteti doda novi twist, sigurni smo da će ovaj zaboravljeni tekstilni div biti (ponovno) otkriće ljubiteljima mode.

Varteks želi komunicirati s ljudima, on započinje priču – puštajući svojim korisnicima da je dovrše na način koji će odraziti njihov stil, pokazati njihove snove i put kojim žele kročiti. - Martina Vrdoljak Ranilović, kreativna direktorica, Varteks

OTKRIJ VARTEKS 


Uz suvremenost u kolekciji vrijeme je i za suvremenost u komunikaciji. Svjesni postojeće percepcije, iskoristili smo je kao polazišnu točku za razgovor o novoj eri branda koja će zaintrigirati stare i privući nove generacije da — otkriju Varteks. Za takvo nešto potrebna je i hrabrost klijenta, uz postavku kako je jedino iskrenom i relevantnom komunikacijom moguće ostvariti jednako takvu poveznicu s publikom.

Kampanja je započela teaser porukama na billboardima, inspiriranih intervjuima s targetom, koje su odražavale ključne probleme u percepciji branda. U reveal fazi te su poruke prelijepljene vizualima koji otkrivaju novi Varteks — fotografijama modela u statement komadima iz nove kolekcije — samopouzdanim odgovorom na postojeću percepciju i poziv na preispitivanje te percepcije. Stilizirani kadrovi u odvažnim kombinacijama demantiraju staro i pozivaju na otkrivanje novog.

Promjena nikad ne bi trebala biti samo u izlogu, ona mora biti sistemska - vidljiva u svim elementima projekta. Zato je izbor suradnika pao na mladu fotografsku nadu Denisa Butorca, a posebno smo sretni što je u spotovima autorska pjesma nagrađivane glazbenice Dunje Ercegović (Bad daughter) - da kampanja zaista bude svjetska, a naša. I tu nam je bilo, kao i za odjeću i kampanju, važno pokazati kako možemo parirati brandovima s puno većim budžetima. Sad konačno možemo podržati domaći proizvod, ne samo zato što je domaći, nego zato što je dobar.


U nastavku otkrij TV spotove i vidimo se u redu ispred garderobe u Varteks dućanima.

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor | Danijela Maričević ~ Head of account | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Jurica Ćorluka ~ Head of creative | Lucija Drača ~ Copywriterica | Mišel Kovačić ~ DTP | Andrej Filetin ~ Art direktor (Filburg) | Mila Marina Burger ~ Brand komunikatorica (Filburg) | Joanna Pellizer ~ Grafička dizajnerica (Filburg) | Veliko hvala kreativnim genijalcima iz SH&T na pomoći.

Produkcija

Filip Filković Philatz ~ Producent (More Magnets) | Renata Lučić ~ Producentica (More Magnets) | Zlata Cetina Terzić ~ Producentica (More Magnets) | Marta Radoš ~ Producentica (More Magnets)

Photo & video

Denis Butorac ~ Fotograf | Ivan Stojiljković ~ Redatelj | Lazar Bogdanović ~ DOP | Stefan Rokvić ~ Montažer | Iva Rodić ~ Scenografkinja | Bad Daughter ~ Autorica glazbe

Beauty

Milena Mršić ~ Stilistica kose (Glamour) | Simona Antonović ~ Šminkerica | Ana Nikačević ~ Modna stilistica

Varteks

Tomislav Babić ~ Predsjednik uprave | Martina Vrdoljak Ranilović ~ Kreativna direktorica | Robert Tolić ~ Dizajner | Mirjana Droptina ~ Izvršna direktorica za razvoj | Karlo Stojčević ~ Konzultant (Tvoj Domagoj)

varteks_case_2022_cover_web
Nemojte se iznenaditi ako me uskoro vidite u zelenom odijelu na kavi u Martićevoj.

Vanja Blumenšajn - Vrlo kreativni direktor

varteks_case_2022_cover_web
Kao kreativna direktorica, prvi put radim s kreativnom agencijom kao klijent i onaj tvrdoglavi vol Vanja mi uopće nije olakšao situaciju. Na sreću sam ja mudra žena i ego me ne muči. Prihvatila sam odlične ideje, makar nisu u skladu s brifom i na kraju sam iznimno zadovoljna rezultatom. Dobro je ponekada izići iz okvira u kojima se zatekneš.

Martina Vrdoljak Ranilović - Kreativna direktorica

varteks_case_2022_cover_web
Otkriće je pojam koji mi je sigurno obilježio cijeli ovaj projekt. U ideji, u procesu i u realizaciji, svaki dan je značio otkrivanje nečeg novog. To volim!

Andrej Filetin - Art direktor (Filburg)