S ukupno šest finalista i četiri osvojene nagrade (Zlato za Otkrij Varteks, srebra za Nije u redu u uredu, Oči ti šalju signale, Prvi put), ove godine smo na regionalnom natjecanju oglašavanja BalCannes proglašeni drugom najboljom agencijom u regiji! A osim ovih nagrada, iz Rovinja se vraćamo i s tri IdejeX — kampanja za Varteks osvojila je zlato u kategoriji Moda i ljepota i bronca u kategoriji Film, a Indirekt brončanu IdejuX u kategoriji Branding. Bear with us, uz pobjednike imamo i četiri finalista IdejeX (Iskrenovci, Mentalna higijena za Wiener osiguranje, L’ortolano i Samo Osječko) i dva finalista MIXX-a (Mentalna higijena i Wiener putno osiguranje). Čestitamo i svim drugim dobitnicima!
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Najnovije
DI SU PARE?
SIMPA KAMPANJA ZA HRVATSKI TELEKOM
More money, more problems? Ne ako se pita korisnike opcija na bonove, koji sve što žele je surfati bez neočekivanih troškova. Zato je Hrvatski Telekom osmislio eSimpu — jedinu 100% digitalnu opciju s kojom bonaši surfaju bez situacija u kojima im se skida novac s računa. Kako smo kapitalizirali na toj informaciji pri izradi kreativnog rješenja za novu HT kampanju, saznaj u nastavku.
[čitaj više]Señor presenta
ČETVORKA ZA PETICU
U zadnjih nekoliko mjeseci pridružila su nam se četiri nova lica u sva tri odjela — Monika Vodopija osnažila je dizajn odjel, Mario Štrok osvježio copy sobu, a Anja Mihaljević i Nika Novak pojačale account redove. Našim friškim señoritama i señoru želimo toplu dobrodošlicu i hladnu piña coladu!
[čitaj više]