Naša ambalaža za Iskrena vina Matković (2014. / 2015. / Pride edition) uvrštena je među 200 najboljih na svijetu po izboru legendarnog Lürzer's Archivea! Ovoj višestruko nagrađivanoj ambalaži posvećeno je čak 6 stranica, ali i naslovnica posebnog Lürzer's izdanja koje svake dvije godine prikuplja najbolje od najboljeg u svijetu dizajna pakiranja.
„Obično nas povezuju uz super kampanje, i zato mi je drago što smo ušli u ovaj izbor kao još jedan dokaz kreativnog pristupa ambalažama koje promatramo kao izvrstan medij na prvoj liniji komunikacije s potrošačem.” - rekao je naš glavni kreativni direktor Vanja Blumenšajn.
Lürzer's Archive je magazin koji je od 1984. sinonim za vrhunsku kreativu, a ulazak u njegovo tiskano izdanje pitanje je časti za svaku agenciju.
Najnovije
Work the WARC!
#NIJEUREDU JE U EFIKASNIH TOP 100
Nakon osvojenog Effie Grand Prixa na lanjskim Danima komunikacija, dobili smo vijest da je WARC uvrstio Nije u redu u uredu u top 100 najnagrađivanijih kampanja po efikasnosti u svijetu! WARC je nezavisni globalni autoritet za oglašavanje i medijsku učinkovitost, a mi smo počašćeni što je naša kampanja za ravnopravnost u suradnji s CESI, Humanom, agencijom 404 i Outdoor Akzentom pronašla svoje mjesto na ovoj listi. Ide jedna vrlo efikasna piña colada!
MIXXXX
Imamo četiri finalista na MIXXu!
Dvije kampanje su nam u četiri kategorije za nagradu za najbolji digitalni projekt: Mentalna higijena je finalist kategorije Corporate Social Responsibility Campaign, a kampanja za Wiener putno osiguranje je finalist kategorija Direct Response and Lead Generation Campaign, Campaign Effectiveness i Influencer Marketing. Bravo za Wiener osiguranje i iProspect, a čestitke i svim drugim finalistima!