Kopirano!

NOVE NAGRADE SEÑOR DIZAJNERIMA

HDD-ova nagrada za najbolji dizajn u digitalnim medijima

Agencija Señor osvojila je nagradu u kategoriji Dizajn u digitalnim medijima / dizajn interakcija na bienalnoj Izložbi hrvatskog dizajna 19/20 za kampanju Veliki hrvatski naivci za CERT.hr. Ovo veliko priznanje stiglo je kao naručeno za proslavu 8. rođendana agencije i sigurno doprinijelo slavljeničkom raspoloženju. Ovo je već druga Señorova nagrada za najbolji dizajn u digitalnim medijima nakon nagrade za projekt Reci to glasno na Izložbi hrvatskog dizajna 15/16.

Nagrada Hrvatskog dizajnerskog društva najprestižnija je domaća strukovna nagrada u području dizajna koja se već 21 godinu dodjeljuje najboljim dizajnerskim projektima u Hrvatskoj. A među najbolje dizajnerske projekte Señor je ove godine ušao s čak devet finalista! Osim nagrađenog, to su još bili projekti: Jamnica Botanica, Discover SUN U, Olivica, senor.hr, After, OpOp, Sjetan Božić i Snogoo.

Kampanja o kibernetičkim prijevarama i prijetnjama za cilj je imala upozoriti ljude koji zbog demografije (stariji građani) ili manjkavog obrazovnog sustava (mladi) predstavljaju savršenu metu za manje ili više sofisticirane metode online prevara. Rješenje su našli u ideji o velikim hrvatskim naivcima - ljudima koji zbog vlastite naivnosti postaju žrtve zlonamjernih internetskih prevaranata. Osim kroz prikaz njihovih rizičnih ponašanja, dodatno je podcrtana naivnost kao glavni uzrok problema, što su napravili hommageom hrvatskoj naivi; proslavljenom umjetničkom pravcu iz 20. stoljeća koji je tako postao savršen izvor inspiracije za art direkciju i vizualni setting u kampanji. Saznajte više o projektu i autorima u Veliki hrvatski naivci – case studyju.


Vijest je originalno objavljena na portalu Media marketing.

Najnovije

MILIJUNSKO PITANJE

ODMOTALI SMO ZABINU BOŽIĆNU KAMPANJU

Uživate li više u reakciji drugih na poklon koji ste im odabrali (nadamo se i pogodili!) ili više volite otkriti iznenađenje koje je netko pripremio za vas? Kako nas najviše veseli pripremanje kampanja, odgovor na ovo pitanje koji su dali darodavci i daroprimci svih generacija možete pogledati u seriji spotova za Zabinu božićnu nagradnu igru.

P.S. Ne dajte da jedno od iznenađenja za vas ove godine bude i Božić, na vrijeme kupite super poklone!

[čitaj više]

STAY TUNED

#PRVIPUT, PO DRUGI PUT

Ako ste mislili da je to bilo to, prevarili ste se jer Zaba nastavlja s promoviranjem neotkrivenih ljepota i posebnosti Lijepe Naše. Nakon spota i vizuala za ogulinski Hotel Frankopan, napravili smo 5 novih spotova i 5 novih key vizuala za 5 malih i mikro hrvatskih poduzetnika. Ovdje pogledajte spotove, ali i otkrijte mnoštvo drugih super lokacija za produžene, skraćene, obične i neobične vikende.

[čitaj više]
back to news page