Kopirano!

NOVE NAGRADE SEÑOR DIZAJNERIMA

HDD-ova nagrada za najbolji dizajn u digitalnim medijima

Agencija Señor osvojila je nagradu u kategoriji Dizajn u digitalnim medijima / dizajn interakcija na bienalnoj Izložbi hrvatskog dizajna 19/20 za kampanju Veliki hrvatski naivci za CERT.hr. Ovo veliko priznanje stiglo je kao naručeno za proslavu 8. rođendana agencije i sigurno doprinijelo slavljeničkom raspoloženju. Ovo je već druga Señorova nagrada za najbolji dizajn u digitalnim medijima nakon nagrade za projekt Reci to glasno na Izložbi hrvatskog dizajna 15/16.

Nagrada Hrvatskog dizajnerskog društva najprestižnija je domaća strukovna nagrada u području dizajna koja se već 21 godinu dodjeljuje najboljim dizajnerskim projektima u Hrvatskoj. A među najbolje dizajnerske projekte Señor je ove godine ušao s čak devet finalista! Osim nagrađenog, to su još bili projekti: Jamnica Botanica, Discover SUN U, Olivica, senor.hr, After, OpOp, Sjetan Božić i Snogoo.

Kampanja o kibernetičkim prijevarama i prijetnjama za cilj je imala upozoriti ljude koji zbog demografije (stariji građani) ili manjkavog obrazovnog sustava (mladi) predstavljaju savršenu metu za manje ili više sofisticirane metode online prevara. Rješenje su našli u ideji o velikim hrvatskim naivcima - ljudima koji zbog vlastite naivnosti postaju žrtve zlonamjernih internetskih prevaranata. Osim kroz prikaz njihovih rizičnih ponašanja, dodatno je podcrtana naivnost kao glavni uzrok problema, što su napravili hommageom hrvatskoj naivi; proslavljenom umjetničkom pravcu iz 20. stoljeća koji je tako postao savršen izvor inspiracije za art direkciju i vizualni setting u kampanji. Saznajte više o projektu i autorima u Veliki hrvatski naivci – case studyju.


Vijest je originalno objavljena na portalu Media marketing.

Najnovije

#PRVIPUT, DRUGI DOBITNIK

ZABINA KAMPANJA NASTAVLJA SVOJ PUT

Nakon starta kampanje prošle jeseni došlo je vrijeme za nove ture i avanture. U nastavku Zabine kampanje za male poduzetnike u turizmu upoznajte turističku agenciju Travel to Croatia i drugog od dva glavna dobitnika natječaja #prviput koji su osvojili cjelokupnu marketinšku kampanju — vlasnike ranča Ramarin. Poslušajte njihovu priču, a nakon toga i posjetite prviput.hr za nove ideje za izlete, nije tri dana klikanja (a može završiti s tri dana odmaranja!). ;) 

[čitaj više]

HEAD OF EFFICIENCY

DANČIE ŽIRIRA EFFIE!

Osim što vješto i beskompromisno procjenjuje projekte in-house, naša Head of account Danijela Maričević ove će godine to raditi i na Danima komunikacija u sklopu žirija za Effie i time nastaviti Señorovu tradiciju žiriranja na domaćim festivalima. Želimo svima prijavljenima puno sreće i, još važnije, dobrih kejsova!

[čitaj više]
back to news page