Kopirano!

NOVE NAGRADE SEÑOR DIZAJNERIMA

HDD-ova nagrada za najbolji dizajn u digitalnim medijima

Agencija Señor osvojila je nagradu u kategoriji Dizajn u digitalnim medijima / dizajn interakcija na bienalnoj Izložbi hrvatskog dizajna 19/20 za kampanju Veliki hrvatski naivci za CERT.hr. Ovo veliko priznanje stiglo je kao naručeno za proslavu 8. rođendana agencije i sigurno doprinijelo slavljeničkom raspoloženju. Ovo je već druga Señorova nagrada za najbolji dizajn u digitalnim medijima nakon nagrade za projekt Reci to glasno na Izložbi hrvatskog dizajna 15/16.

Nagrada Hrvatskog dizajnerskog društva najprestižnija je domaća strukovna nagrada u području dizajna koja se već 21 godinu dodjeljuje najboljim dizajnerskim projektima u Hrvatskoj. A među najbolje dizajnerske projekte Señor je ove godine ušao s čak devet finalista! Osim nagrađenog, to su još bili projekti: Jamnica Botanica, Discover SUN U, Olivica, senor.hr, After, OpOp, Sjetan Božić i Snogoo.

Kampanja o kibernetičkim prijevarama i prijetnjama za cilj je imala upozoriti ljude koji zbog demografije (stariji građani) ili manjkavog obrazovnog sustava (mladi) predstavljaju savršenu metu za manje ili više sofisticirane metode online prevara. Rješenje su našli u ideji o velikim hrvatskim naivcima - ljudima koji zbog vlastite naivnosti postaju žrtve zlonamjernih internetskih prevaranata. Osim kroz prikaz njihovih rizičnih ponašanja, dodatno je podcrtana naivnost kao glavni uzrok problema, što su napravili hommageom hrvatskoj naivi; proslavljenom umjetničkom pravcu iz 20. stoljeća koji je tako postao savršen izvor inspiracije za art direkciju i vizualni setting u kampanji. Saznajte više o projektu i autorima u Veliki hrvatski naivci – case studyju.


Vijest je originalno objavljena na portalu Media marketing.

Najnovije

FILMSKA PREMIJERA DAMIRA MARKOVINE

NE ČEKAJTE, POGLEDAJTE NAŠ NOVI FILMSKI PLAKAT

Napokon smo dočekali trenutak da vam pokažemo plakat kojeg smo radili za dokumentarac “Čekaj me” scenarista, snimatelja i redatelja Damira Markovine. Film koji prati jednu (ne)običnu obitelj u prekograničnom posjetu njenom najstarijem članu premijerno je prikazan na ZagrebDox-u, a ovdje možete premijerno pogledati naš plakat.

[čitaj više]

GRAND PRIX ZA ZABU

#PRVIPUT NAJBOLJA DRUŠTVENO ODGOVORNA KAMPANJA

Kampanja #prviput koju smo osmislili za Zagrebačku banku na sinoćnjoj je dodjeli nagrada Grand PRix proglašena najboljom komunikacijskom kampanjom društveno odgovornog poslovanja prema ocjeni međunarodnog žirija! Čestitke ekipi iz Zabe, agenciji 404 i svim malim poduzetnicima koji su hrabro stali pred kameru.

[čitaj više]
back to news page