Kopirano!

outward_cura_1_1920x1080

Klijent

Outdoor Akzent

Brand

Outdoor Akzent

Datum

Ožujak 2017.

Kategorija

Mediji i izdavaštvo

DOBAR OGLAS DALEKO SE VIDI

Ideja X 2017

Otkad se marketing većinski preselio na internet, outdoor oglašavanje među prvima je osjetilo pad offline medija u drugi plan. Ipak, nadaleko je poznato da nema tog bannera čija se vidljivost može mjeriti s billboardom, pogotovo ako se na njemu nalazi dobra poruka. 

OUTDOOR JE (JOŠ) UVIJEK IN

Zadatak nije bio samo kreirati kampanju za odabir najboljeg outdoor plakata po izboru javnosti i privući potencijalne glasače, već i pokazati (i dokazati) kako je outdoor važan medij s velikim dosegom. 

Prednost koju outdoor velikog formata ima pred drugim medijima je vidljivost s velike udaljenosti. Zbog nemogućnosti da ga se preskoči poput youtube prerolla, mobile interscrollera ili čak reklame na TV-u, njegov je doseg velik i u medijskim planovima i doslovno. Jednostavno, dobar oglas daleko se vidi.

Tu sexy poruku prenijeli smo serijom billboarda čiji se sadržaj u potpunosti može vidjeti samo kad se promatra s velike udaljenosti.

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Damir Mazinjanin ~ Art direktor, dizajner | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica, voditeljica projekta

senor no hablo espanol