Kopirano!

thumbnail

Klijent

Iskon

Brand

Iskon

Datum

Srpanj 2020.

Kategorija

Telekomunikacije

KAO ISKONOVAC

Kao i svi brandovi, i poslodavci imaju reputaciju i vrijednosti koje su više ili manje in-line s našima. Kakva je to reputacija, koje vrijednosti svaki poslodavac nudi svakom zaposleniku, kakvu poruku šalje i, na kraju, odgovara li nam toliko da bismo tamo voljeli zaraditi plaću koju ćemo potom trošiti na sve druge brendove jedna su od mnogih pitanja na koja employer branding daje odgovor.

EMPLOYER TRENDING

Svrha employer brandinga je isticanje i predstavljanje tvrtke kao poželjnog mjesto rada kako bi privukli nove i zadržali talentirane zaposlenike, a njegova važnost je neupitna.

Trenutna situacija u kojoj dosta kvalitetnih mladih ljudi odlazi iz zemlje, a ovi koji ostaju su izbirljivi(ji) i češće nego prije mijenjaju posao, dovela je do rasta trenda u kojem mnoge tvrtke posežu za brand stručnjacima kako bi izgradile sliku sebe kao poslodavca. Borba za svakog zaposlenika na tržištu rada počinje i prije intervjua u kojem se često onaj koji nudi posao sada osjeća kao da je došao na razgovor s onim koji taj posao traži.

SEÑOR EMPLOYAN ZA BRENDING

Kako znamo raditi "obične" brandove, tako znamo i brandirati poslodavce. Stručni principi koji se koriste za telekom usluge, maslinova ulja ili police osiguranja primjenjivi su i na brandiranje poslodavaca. I prije nego je taj izraz ušao u vokabular svakog marketingaša koji drži do sebe, Señor je uspješno radio na employer brandinzima za Atlantic Grupu, Carnet, Wiener osiguranje i Franck, a sada je na red došao i naš dugogodišnji klijent Iskon.

ISKONU O ISKONU

Prije smo se bavili time kako predstaviti Iskon njegovim korisnicima, a sad smo se upustili u predstavljanje Iskona OG Iskonovcima - njegovim zaposlenicima. Kako budućim i postojećim zaposlenicima predstaviti Iskon kao poslodavca kroz važnu, jasnu i pamtljivu poruku izrečenu u duhu branda? Kako najbolje objasniti što to znači biti zaposlenik Iskona?

KAO ISKONOVAC

Jedinstvenost je vrlina kojom se Iskonovci ponose, sloboda jedna od top vrijednosti u kojima uživaju, a obje smo prepoznali kao ključne karike u komunikaciji Iskona kao employer branda. Vođeni ovom idejom, odlučili smo u centar cijelog employer brandinga staviti Iskonove zaposlenike. Temeljne vrijednosti Iskona prikazane su zato izjavama u prvom licu i s pravim licem Iskonovaca na vizualima, jer, tko može bolje reći kako je to biti kao Iskonovac od, well, Iskonovca. Šlagvort na kraju svake izjave je ujedno i glavna poruka koncepta - jednostavni i jedinstveni izraz koji opisuje što to znači biti - kao Iskonovac.

Nakon postavljenih vrijednosti, idući je korak bio pretočiti ih u materijale za svaki odjel zasebno (Iskonovci dolaze u svim odjelima i skupinama) i postaviti smjernice za svu buduću online i offline internu i vanjsku komunikaciju.

Stvarno smo isporučili brdo toga. - key accountica

Fokus na Iskonove zaposlenike značio je i prilagodbu elemenata Iskonovog vizualnog identiteta kako bi i on odrazio vrijednosti Iskona kao poslodavca, ne samo telekoma. Naviknuti na dizajn usmjeren prema korisnicima, Iskonovci su ga ovaj put vidjeli u drugačijem izdanju - s vibrantnijim spektrom boja i slobodnijom formom osnovnih elemenata vizualnog identiteta kojom smo se onda poigravali na svakom materijalu.

Employerski smo brendirani od glave do pete. - Iskonovci u svim odjelima

ISKONOVCI U SPOT(LIGHT)U

Ako slika govori tisuću riječi, koliko ih govori video u kojem ima riječi? Stvarne izjave pravih Iskonovaca o svom radnom mjestu poslužile su nam kao kostur scenarija za employer branding video. Zbog toga smo i glavnu ulogu u spotu prepustili zaposlenicima, jedinim profesionalcima koji ne trebaju glumiti kako je to biti - kao Iskonovac.

Upozorenje: Scene izvode profesionalni Iskonovci, ne pokušavajte ovo na svom radnom mjestu

Credits

Señor

Jurica Ćorluka ~ Head of creative, copywriter | Lucija Drača ~ Junior copywriter | Tomislav Šestak ~ Art direktor | Tomislav Fabijanić ~ Senior dizajner | Mišel Kovačić ~ Dizajner | Danijela Maričević ~ Head of account | Ana Ključević ~ Account manager | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica

Iskon

Iva Pregernik Jungić ~ Voditeljica marketinških komunikacija | Iva Vukšić ~ Voditeljica odnosa s javnošću i sponzorstava | Tajana Čonka ~ Specijalistica u marketinškim komunikacijama | Krešimir Madunović ~ Predsjednik uprave

Suradnici

Filip Filković Philatz ~ Redatelj (More Magnets) | Renata Lučić ~ Producentica (More Magnets) | Damir Žižić ~ Fotograf

thumbnail
Da istakne Iskonovu slobodu, ali i kako ista dolazi uz odgovornost. Da se nasloni na korporativni brand, ali malo vibrantnije. Da glume zaposlenici, ali da si ne budu cringe…. I nisu si bili, svi su ponosni na svoj glumački debi. Kao što je ponosan cijeli employer branding tim na prvu strukturiranu #kaoiskonovac kampanju. Hvala vam, Senjori i Senjorite!

Iva Vukšić - Voditeljica odnosa s javnošću i sponzorstava, Iskon

thumbnail
Bilo je super vidjeti toliku količinu podrške kolegama i Iskonovih šlapica na jednom mjestu.

Lucija Drača - Junior copywriterica, Señor

senor no hablo espanol