Kopirano!

Señor na Vizkulturi

Beskompromisne i nekonvencionalne ideje

202010-Senjor blog-header-1920x1080 px

U povodu skore Izložbe hrvatskog dizajna 19/20, Vizkultura je svojim čitateljima predstavila Señorove radove. Dosad su već izvjestili o oblikovanju albuma glazbenice SUN U, kampanji za Cert.hr i projektu Sjetan Božić. U nastavku predstavljaju nekoliko ostalih: branding event agencije After, dizajn ambalaže maslinovnog ulja Olivica, dizajn Señorove web stranice i identitet studija oPoP!

AFTER. IZA SVAKOG DOBROG EVENTA 

Što je zajedničko svim dobrim tulumima? Imaju after. Ovom se općepoznatom činjenicom Señor inspirirao prilikom imenovanja i kreiranja slogana. After je tako osim kronološkog zaključka svakog odličnog partyja postao i garancija uspjeha – partner koji stoji iza svakog dobroodrađenog projekta. Kad znate da će sve proći kako treba, možete se opustiti i bezbrižno uživati u kanapeima i pjenušcu.

Startnu poziciju, minimalistički crno-bijeli identitet, razvedrili su najpoznatijim event-rekvizitom – konfetima, koje su baš svaki materijal (od vizitke i mail potpisa do fakture i memoranduma) učinile jedinstvenim. Rezultat? Brat bratu, odlično! Nizovi asocijacija tematski vezani uz različite vrste događanja, na vizitkama su ispričali priče o (ne)predvidivim stavkama koje prethode eventima. Bez brige, kad se dobro odrade, uvijek završavaju s hepien… afterom. Više na linku.

LAZINICA, OLIVICA, ETIKETICA

U području Vrbica brao je Lazinica masline oblica i nastala je Olivica… Ovako kreće priča o maslinovom ulju tamo gdje Ica, liburnijska boginja vode, još od drevne Scardone bdije nad obiteljskim maslinicima, a Lazinice ručno beru svoje oblice i ljubav prema maslinarstvu pretaču u najfinije ulje.

Tako započinje priča o maslinovom ulju ispričana kratko i jasno – na etiketi. Budući da Ica, liburnijska božica vode koja je stoljećima štovana kao zaštitnica vinograda i maslinika te regije, kao i lokalitet Vrbica na kojem se nalazi maslinik, lokalna sorta oblica i obiteljsko prezime Lazinica dijele završetak -ica, ulje je dobilo naziv Olivica. Ica je, uz neizostavne masline, poslužila i kao inspiracija za dizajn etikete s dodatkom zlatne folije dostojne božice među maslinama, zlata vrijedne, skradinske oblice. Više na linku.

SEÑOR WEB

Señor je daleko dogurao od launcha prvog, brzinski sklepanog senor.hr-a pa smo mu za peti rođendan odlučili pokloniti web kakvog zaslužuje. A kad se upustiš u ovakav mega-projekt za sebe, osim što beskompromisno želiš ispuniti sve što misliš da bi jedan ovakav web morao imati, otegotna je okolnost što projekt stalno „tone” na listi prioriteta pa planiranih pet mjeseci lagano postane deset pa 15.

Detektirali smo dva glavna targeta: 1. potencijalni klijenti i 2. potencijalni kolege (ne isključujući kreativnu industriju u kojoj aktivno sudjelujemo). Dakle, bilo je jasno da se želimo predstaviti publici koja ne zna (dovoljno) o Señoru, a vjerujemo da bi (s nama) kliknula. Ako ne želimo pričati o sebi, ključno je predstaviti najznačajnije projekte, da oni pričaju umjesto nas. Ovom odlukom udareni su temelji arhitekture weba.Najveću smo pažnju pritom posvetili predstavljanju radova kako bi u formi magazinskog članka, optimiziranog za jednostavno praćenje, uspjeli prenijeti razmišljanja iza projekta, pokazati najvažnije materijale, otkriti behind the scenes (izjave uključenih u proces) i rezultate – odnosno, sve što je potrebno da dobije uvid u naš proces. Ovo nam se činilo posebno važno; vjerujemo da će oni koji prepoznaju naš princip i osjećaju profesionalnu bliskost ovakvom načinu rada lakše odlučiti isprobati suradnju, umjesto recimo iscrpljujućih natječaja ili nam se pridružiti u misiji spašavanja oglašavanja.

Nije čest slučaj da agencija u samo nekoliko godina osvoji nagrade za najbolju agenciju u regiji, najbolju kampanju godine, najbolju ambalažu u regiji i Hrvatskoj, najbolji billboard i Grand Prix za najbolju digitalnu kampanju. To je komparativna prednost i reason to believe koji ne mogu tvrditi brojne druge agencije i studiji. Od samog početka planiranja, postojala je ideju o video sadržaju koji bi predstavio vizualni identitet. Par brainstorminga kasnije, ova je idejica eskalirala u najam high-speed kamere, hale i cjelodnevnu igraonicu saslow-motion konfetama, mačićićima s pedigreom i toplotnim udarom od rasvjete (i računa za ovu produkciju). Ipak vjerujemo da količina fora (jeste li u sklopu weba već otkrili mini kampanju za popularizaciju čitanja?) nije stala na putu prema glavnom cilju: da upoznate Señor radove i način rada. Više na linku.

PRVO SMISLI, ONDA RECI OP

Što dobiješ kad ukrižaš krajobraznog arhitekta, koji grm, tipografiju i onomatopeju? – ovo je pitanje koje su si u Señoru postavili prilikom projektiranja vizualnog identiteta studija za oblikovanje i planiranje otvorenog prostora.

Uz definiran deskriptor studija Oblikovanje i planiranje otvorenog prostora – ili jednostavnije OPOP – nije dugo trebalo da u tipografiji prepoznamo drvo i grm (oPoP), osnovne elemente krajobraznog uređenja. I ne samo to, već je i naizmjenično gibanje između slova o P o P dodatno podcrtavalo razigranost imena studija. Jednom kad uočite princip iz logotipa i sličnost pejzažnih elemenata i slova, logo u korespodenciji možete natipkati gotovo bilo kojim fontom, a zadržati koncept iza identiteta. Tako je nastao logotip, ujedno i tipografija i ilustracija koja je svoju nadogradnju doživjela u razradi vizualnog identiteta. I tu se, u minimalističkom flat dizajnu, odražavaarhitektonska preciznost, ali i kreativni duh. Više na linku.

Članak je originalno objavljen na portalu Vizkultura.hr.