E da nam je netko rekao u kakvu se avanturu upuštamo... tko zna bi li sve ponovo, ali bi vjerojatno sve opet jednako. U vremenima kad su društvena i poduzetnička klima u minusu, nije loše biti malo lud. Jer samo se tako stvari mogu mijenjati na bolje.
Sumnjamo da je i Senjor mogao predvidjeti što će mu se u prve dvije godine dogoditi: lansirao je Brand New Year projekt koji mu je donio suradnju s mnogim domaćim kreativcima (i nagrade za copywritera godine i Veliku ideju na Sudnjem danu...), upoznao je Juricu, Imeldu, Ninu, Luku, Vinka, Miru, sprijateljio se s Iskonom i drugim dragim klijentima, ušao u selekciju među najbolje kampanje u regiji na Balcannesu 2014. i među najbolje dizajne na Izložbi hrvatskog dizajna, izborio drugo mjesto na idejiX 2015., kreirao (i ispijao) Iskrena vina s kojima je osvojio Cropak za ambalažu, palio svjetla i gasio nepravde s Ako samo promatraš, kao da zlostavljaš billboardom, uspješno se igrao na Kickstarteru, proglašen kreativcem godine na Indoor kreativcu za Toshibu, nahranio pola Zagreba na Klopi s klupa, kreirao vlastiti fashion brand Uzorak stolice, gostovao, žirirao i vodio radionice na WMF-u, The Cup-u, Kaktus festivalu, Semplu, TDZG-u, EFZG-u, pokrenuo Sloganini i dao nam još puno materijala za vjerovati da je moguće kreativnije i pametnije komunicirati. I što je najvažnije s kreativnim i pametnim kolegama i klijentima. Senjor, živio ti nama!
Najnovije
BACI OKO
NOVI SPOT ZA JGL
Suhe i nadražene oči trebaju olakšanje koje donose nove Vizol S Hydro Lipid Balance kapi, a kapima je pak, trebao TVC koji će to olakšanje ljudima - predočiti. Novi spot dio je platforme “Vjerujte svojim očima” koju smo osmislili za JGL.
[čitaj više]RAME ZA SHVAĆANJE
RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.
[čitaj više]