Kopirano!

FUSSNOTA_SHOP_01

Klijent

Señor

Brand

Fussnota

Datum

Lipanj 2025.

Kategorija

Zdravlje, moda i ljepota

FUSSNOTA

Advertising industrija vrlo često sama sebe preozbiljno shvaća - uz sve (hvalevrijedne) good cause projekte koji žele mijenjati svijet i ispravljati društvene nepravde, kao da smo se zaboravili zezati.

IZUVAMO IZ CIPELA

Iako nas jako vesele kampanje i brandinzi koje radimo i za velike klijente i za male neprofitne udruge, samoinicirani projekti su uvijek imali posebno mjesto u našim srcima. Od Uzorka stolice preko Umjetnosti feedbacka pa do misterioznih Puzzling puzzli, ako ideja spaja začudnost, konceptualnost i humor - napravit ćemo je koliko god se nekom izvana činila blesava. Tradiciju nastavljamo i ovim projektom.

Već više od 10 godina Señor klijente i kolege izuva iz cipela svojom kreativom pa nam se kao logičan sljedeći korak nametnula Fussnota, prvi niche parfem za stopala na svijetu.

PARFEM ZA ŠTA?!

Parfemu smo vrlo ozbiljno pristupili, ovaj eau de toelette je posebno razvijan s hrvatskom parfemskom kućom Sortilège Olfactive Arts, i to mjesecima kako bismo mirisom prenijeli osjećaj rada na projektima s nama - od iznenađenja inicijalnom idejom koja izuva iz cipela do nastavka ugode rada sa Señorom. Nakon brojnih varijacija mirisa došli smo do savršene kompozicije nota - Fussnota je bosonoga šetnja tek pokošenom travom u vrtu bergamota, predah na dekici uz španjolski kolač Bizcocho de Limón pa drijemanje na popodnevnom suncu uz miris obližnjeg cedra.

Super je za bosebne prigode, ali i kad ti se niche ne da.

IT'S A WRAP

Za ambalažu smo se inspirirali premium parfemskim klasicima, a razvijali je u suradnji s Atelier Tiskarom Macan i specijalistima za papir iz tvrtke Europapier Adria. Ambalaža je napravljena od dva dijela, dizanjem poklopca dobijemo bazu koja se rascvjeta čime prenosimo osjećaj otvaranja poklona pri svakom korištenju. Embossing je bio logičan izbor za isticanje tipografije na vrhu poklopca. Tisak u niskom reljefu naglasio je taktilnost i dao dodatnu dubinu boji papira kroz igru svjetla i sjena. Naziv parfema dodatno je istaknut sjajnim UV lakom. Unutrašnjost kutije izvedena je u rose gold foliji s UV lakom, čime se postiže višeslojni reljef koji otkriva detalje dizajna. Roskasta folija skladno se nadovezuje na nježno ružičasti papir Koehler Eco Rose Quartz i kontrastira poklopcu u zelenkastom tonu Koehler Eco Sage. Za završni dojam vrećice korištena je još jedna boja foliotiska, satenska vrpca i rezanje klišejem - da se skladno zaokruži vanjsko pakiranje.

FEETQUENTLY ASKED QUESTION

1. Može li se Fussnota stavljati i na druge dijelove tijela?

Može.

MIRIŠE NA DOBRU SURADNJU

Fussnote ne bi bilo bez feeturinga sa suradnicima - i zato veliko hvala: Sortilège Olfactive Arts na strpljivom kreiranju mirisa; Atelier tiskari Macan na luksuznom tisku; Europapieru Adria na vrhunskom papiru, Damiru Žižiću na uvijek ugodnom i super fotkanju te Sanjinu Kaštelanu na savjetovanju.

Više o suradnicima

Atelier tiskara Macan - pozicionirani na intersekciji luksuza, društvene odgovornosti i neusporedivog majstorstva, Macan nije samo tiskara: već atelje za tiskovni identitet brendova na odgovorni i održivi način. Atelier Macan je vodeće središte luksuznog tiska u Hrvatskoj s više od deset godina iskustva. Kao pouzdani partner brendova, agencija i drugih tiskara, nude potpunu uslugu od ideje do finalnog proizvoda. Iskusni konzultanti u Macanu djeluju kao kreativni vodiči, pružajući savjete o optimalnim rješenjima dizajna, djelujući kao most između koncepta i izvedbe. U središtu njihovog poslovanja je težnja za integracijom i osnaživanjem svih pojedinaca. Ta posvećenost rezultirala je statusom integrativne radionice 2021. godine, brojeći više od 70% zaposlenih koju čine osobe s invaliditetom. Osim toga, kao odgovorna tvrtka, Macan se neprestano obvezuje na korištenje postojećih i pronalaženje novih održivih materijala za ambalažu. Prioritet je korištenje recikliranih i reciklabilnih materijala kad god je to moguće. Atelier Macan je partner za inteligentna rješenja za luksuz.

Europapier Adria više od dva desetljeća, gradi most između tradicije i inovacije u svijetu papira. Kao pouzdan partner tiskarama, uredima i kreativcima, ova tvrtka ne nudi samo proizvode - ona isporučuje rješenja, kvalitetu i podršku. Uz snažnu logistiku, stručan tim i širinu asortimana, Europapier je motor koji pokreće tiskarsku i komunikacijsku industriju diljem regije. Vođeni strašću prema izvrsnosti i vjerom u održivost, iz dana u dan dokazuju da i najjednostavniji materijal može biti temelj velikih ideja.

SORTILÈGE Olfactive Arts je nezavisna artisan parfemska kuća iz Hrvatske, nastala iz želje da se olfaktivno oslikaju ideje, osjećaji i priče nastale kroz putovanja i odnos s prirodom. Sortilege čine Barbara i Tomi Kordić. Barbara, kreativna direktorica branda, disciplinirana je inženjerka istraživanja i razvoja i zadužena je za organizaciju, strukturiranje i procese, dok je Tomi, nos i dizajner iza vizualnog identiteta brenda. Parfemi su ručno izrađeni u malim serijama koristeći rijetke, visokokvalitetne materijale iz cijelog svijeta, pri čemu svaka mješavina pripovijeda jedinstveno putovanje.

Credits

Señor

Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica I Jurica Ćorluka ~ Head of creative, copywriter I Tomislav Fabijanić ~ Head of design I Renata Poljanac ~ Head of Account

SORTILÈGE OLFACTIVE ARTS

Tomislav Kordić I Barbara Kordić

ATELIER TISKARA MACAN

Anja Macan ~ CMO, Marketing & Product Management

EUROPAPIER

Katja Milković ~ Sales and Marketing Manager

FOTOGRAF

Damir Žižić

SAVJETOVANJE

Sanjin Kaštelan

FUSSNOTA_SHOP_01
Hvala modelima koji su nam vjerovali dovoljno da se odazovu na poziv "Dođite u Središće, trebamo vam fotkati stopala cijeli dan.".

Jurica Ćorluka - Head of Creative

FUSSNOTA_SHOP_01
Luksuzan proizvod podrazumijeva i vrhunsku prezentaciju koja počinje upravo s tim prvim dojmom, odnosno ambalažom. Señor agencija je prepoznala važnost premium iskustva pakiranja – fokus na interaktivni karakter papira i dizajna, koji je dodatno naglašen kroz igru refleksija folije i taktilnih efekata embossinga pokazuje stručnog Señora ne samo da prati trendove u području luksuznog tiska, već da ih i stvara.

Anja Macan - Atelier tiskara Macan, CMO, Marketing & Product Management

FUSSNOTA_SHOP_01
Poduprijeti Fussnotu bilo je istinsko zadovoljstvo i čast. Ideja je bila toliko snažna i jasna da je prijedlog papira stigao in media res – u trenutku kad su Renata i Tomo izložili koncept, odmah sam ga povezala s Koehler Eco, 100% recikliranim ekološkim papirom. Nijanse ruže i žalfije jednostavno su bile prirodni izbor – vizualno i vrijednosno, savršen spoj s projektom. Takvi projekti bude nadu u održivu i pametnu kreativnost.

Katja Milković - Sales and Marketing Manager, Europapier Adria d.o.o.

FUSSNOTA_SHOP_01
Señor je poznat po svježim, inovativnim idejama i odstupanju od zadanih formi, a i mi kao brand, opredjeljujući se ostati u okvirima niche, artisan svijeta, odstupamo od mainstream razmišljanja i obrazaca rada. Kada pogledamo s odmakom, simbioza je bila neizbježna i prirodna.

Barbara i Tomislav Kordić - Sortilège Olfactive Arts

FUSSNOTA_SHOP_01
Fussnota je jedno malo olfaktivno majstorstvo koje, iako idejom cilja umornu nogu, neodoljivo ljubi svu kožu i poziva na prislanjanje nosa i dugo uživanje u listajućoj priči parfema. Fussnota je svakako upisana u ovogodišnji odgovor ljetu! Sjajno!

Sanjin Kaštelan - Savjetovanje