Prvi april!!! Naravno da jesmo. Nikad nam se nije dogodilo da ostanemo bez ideja, pa tako ni ova dodjela IdejeX nije prekinula dobar niz. Veliki hrvatski naivci su osvojili zlato, a s kampanjom Nazovi Ninu smo i dalje neporaženi u telekom kategoriji. Učinkovitost Iskonove kampanje potvrdio je i brončani Effie. Još plemenitih metala smo pokupili u novoj kategoriji Craft za dizajn, a nama su jednako dragi i ostali projekti finalisti: Sjetan Božić, Zašto se kuhate ovog ljeta i Iskrena vina 2018.
Najnovije
RAME ZA SHVAĆANJE
RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.
[čitaj više]GRICNI NOVI KEJS
SMOKI #MENISAVRŠENO
Kako smo zagrizli u izazov stvaranja nove platforme, slogana i komunikacije za jedan od najvoljenijih brendova u regiji i zašto su najbolje stvari u životu malo nesavršene - bacite klik ili scroll i saznajte u novom kejsu, idealno s prstima masnim od Smokija.
[čitaj više]